Skip to main content

کیانوش رشیدی قادی اصلاً در آن

کیانوش رشیدی قادی اصلاً در آن
بهمن موحدی(بامدادان)

کیانوش رشیدی قادی اصلاً در آن حدی نیست که بخواهد به لنین کبیر و فرمانده ( رفیق فیدل کاسترو) توهین کند.
کیانوش رشیدی قادی ! چی خیال میکنی؟ شما سلطنت طلبان و پهلوی چی ها با پررویی و طلبکاری به جایی نمی رسید. خلق ایران کودتای ننگین 28 مرداد 1332 را فراموش نکرده است. ماهیت وابسته, دزد و آدمکش خاندان پهلوی که قابل انکار نیست. از تو بزرگتر هم نتوانستند, این را انکار کنند. شما پهلوی چی ها درجریان کودتای 28 مرداد با همین آخوندهای کثیف همکاری کردید. حالا تو خیال میکنی که با این سوابقی که دارید, میتوانید از بد نامی خمینی خون آشام کلاهی برای سلطنت بی آبروی پهلوی درست کنید. شما پهلوی چی ها هنوز نگاهتان به مردم نگاه ارباب است به رعیت و اگر فرصت دوباره ای پیدا کنید همان جنایتها و خیانتها را مرتکب میشوید. معلوم شد که بر خلاف آنچه رضا پهلوی میگوید, و فریبکارانه لاپوشانی میکند, فجایعی که در زمان -

پهلوی اتفاق افتادند, اشتباه نبودند, بلکه عاملاً و عامداً اتفاق افتادند و مصداق خیانت هستند و نه اشتباه. چیزی هم به نام "شرم" در قاموس این جماعت خودفروخته و بی مایه نیست, و هر گاه پهلوی چی ها دوباره قدرت بگیرند همان فجایع را تکرار خواهند کرد.
بوسیدن دست و پا و تف بر سر و رو مالیدن تنها کار طرفداران شاه و شیخ است که عمری را با مزدوری, چاپلوسی و خایه مالی گذرانده اند. خیلی خنده دار است که جماعتی که به دستبوسی و پابوسی قلدری به نام شاه و سلطان افتخار میکنند,و از آن عکسهای یادگاری میگیرند, خودشان را دمکرات و آزاد منش نیز می نامند. همانگونه که گفتم چیزی به عنوان شرم در وجود سلطنت طلبان نیست. کودتای 28 مرداد را شیخ و شاه دست در دست هم بر علیه خلق ایران و دولت ملی زنده یاد مصدق به انجام رساندند. تسلیم دودستی ارتش آریامهری به خمینی خون آشام توسط ژنرال های پفیوز ارتش آریامهری را کسی یادش نرفته. سرکوب قیام قهرمانانۀ خلق کرد توسط همین ارتش را هم کسی یادش نرفته است.
اتفاقاً اینرا هم میدانم که نواب صفوی و دوستان تروریستش تا قبل از سال 1333 و بالاخص در جریان کودتا علیه دکتر مصدق همدست و همراه و یاور چماقداران آریامهری بودند که با تاییدات آریامهری مشغول ترور آزادیخواهان بودند.
کیانوش رشیدی قادی ! در پاسخ به توهینهای تو به فیدل کاسترو و لنین می گویم که : جنایتکار اون شاه و شیختونه، جنایتکار, رضا قلدر و پسر کودتاچی شه که بعد از پنجاه سال خیانت و دزدی و اختناق تمام شانس این ملت رو برای رسیدن به آزادی و دموکراسی از ما گرفت ، شاه خودش این آخوندهای اراذل و اوباش را روی کار آورد. در کودتای 28 مرداد 1332 این آخوندها را به کار گرفت, پس از کودتا به آنان مجله و روزنامه و تریبونهای متعدد داد, آنهم زمانی که تریبونهای احزاب و سازمانهای متعدد مورد حمله ساواک قرار میگرفت. آنوقت چهار نفر مثل تو خیال میکنن که ملت ایران بدون آنها هیچی نداشتن.
کیانوش رشیدی قادی ! شما پادشاهی خواهان مشروطه طلب پهلوی چی کاملاً شبیه اصلاح طلبان ولایی رژیم جمهوری اسلامی هستید که تلاش می کنید در مقابل افکار عمومی جهانی، ژستهای قلابی "لیبرالی" بگیرید.
تنها راه آزادی این کشور گذر از دو ارتجاع شیخ و شاه است.