Skip to main content

به کارل مارکس ! و یاهمان کامی

به کارل مارکس ! و یاهمان کامی
بهمن موحدی(بامدادان)

به کارل مارکس ! و یاهمان کامی و منصورحکمت! سابق
بله ؛ آزادی پوشش نیز بخشی از آزادی های فردی است که به طور قطع در ایران آزاد و بدون آخوند فردا محقق خواهد شد اما تنها .. لخت بودن معیار آزادی نیست و دستاورد محسوب نمی شود.
آزادی مذهب هم آنطور که تو می گویی در رژیم شاه وجود نداشت ( البته آزادی پیروان اقلیت های دینی و مذهبی در رژیم شاه نسبت به دیکتاتوری سیاه مذهبی فعلی، بسیار بسیار بیشتر بود) سال ها پیش، در زمان رژیم شاه خائن، آخوندی جنایت کار به نام فلسفی، شب های پی در پی در مسجد شاه تهران، مردم را علیه جامعه بهاییان بر انگیخت. نتیجه این شد که در شماری از شهرها و دهات بهایی نشین، مردم نا آگاه در روز روشن با بوغ و کرنا به جان بهاییان افتادند. شکم زنان آبستن را دریدند، و مردان و جوانان را از طبقات بالای ساختمان به بیرون پرتاب کردند. پس از دستگیری جنایتکاران و آدم کشان -

آنان را به زندان حشمتیه تهران بردند. رژیم شاه خائن که وابسته به آخوند های کثیف بود و جنایات آنان را چشم پوشی می کرد و حتی زیر سرپوش نهان می ساخت( مانند ترور دانشمند بزرگ احمد کسروی بدست نواب صفوی تروریست)، نتوانست ویا نخواست از خون صدها بیگناه برزمین ریخته شده، دفاعی کند. در نتیجه، دزدان بازاری و غارتگر که همواره آخوند کثیف را بر سر قدرت نگاه داشته اند، به زندان یورش آوردند، با پارتی بازی و رشوه دادن، جنایت کاران را از زندان آزاد نمودند.