Skip to main content

پس نتیجه اینست که یا تقصیر از

پس نتیجه اینست که یا تقصیر از
Anonymous

پس نتیجه اینست که یا تقصیر از حزب توده است یا از شحص شما .
حزبی که یک عضو اش اینقدر بی منطق و بی سواد و شخص پرست و هوچی گر و جنجال دوست و سطحی و کینه توز و ضد چپ و متزلزل باشد ، سرانجامش آن 2 فاجعه ای بود که برایش پیش آمد .
من مطمئن هستم که تقصیر حزب از تقصیر عضوی مانند شما کمتر است ، چون شما غیرممکن است ایدئولوژی حزب، مبارزه طبقاتی ، نظام سرمایه داری شاهنشاهی ، جبر تاریخی ، مسئولیت روشنفکران انقلابی و کوشش زحمتکشان ، فرهنگ ارتجاعی سلطنتی و دهها پدیده دیگر را شناخته و درک کرده باشید و حالا در این سایت این ترشحالت فکری عجیب را از خود نشان دهی. من بارها در اینجا از شما پرسیدم تعادل روانی دارید یا خیر ولی توکلی هر بار این سئوال مرا از تو سانسور نمود. منطق و سواد و تعصباتت شبیه چند تجزیه طلب آذری فعال در این سایت است و موجب تاسف برای اپوزیسیونی که امثال شما در آن قرار دارید . البته 90درصد

سلطنت طلبان از نوع تو هستند ولی آنها ادعای سابقه چپ داشتن را ندارند . تراژدی تو اینست که باورت شده که چپ بوده ای. نگاهی به رسانه های سلطنت طلب در امریکا بکنی ، می بینی که کارشان پرخاش و توهین و تهمت و دروغ و خرافات و بلوا و هوچی گری و غیره است ؛ یعنی همان روشی که تو طی این چندماه در اینجا از خود نشان داده ای.
امید است که به دامن خدا و خلق و آینده ، بازگردی و این چنین مدافع نظامی مومیایی شده نروی.
جهان آینده بشریت بشکل نظامی - جمهوری دمکرت لیبرال فدرال سکولار و منوگام خواهد بود . مخالفان آن در چرخ ودنده ماشین جبر تاریخی وانسانیت آینده نگر له و داغان خواهند گردید .
من هر بار در گذشته ،پاسخ توهین هایت را اینجا دادم ولی توکلی به پاس همشهری گری به نفع تو ،آنان را سانسور کرد. اگر لازم گردد من از امثال تو چاله میدانی تر میتوانم جوابت را بدهم. کینه طبقاتی ما مرزی نمی شناسد.
ولی اشکالی ندارد - پرولتاریا چیزی برای از دست دادن ندارد غیر از زنجیرهایش .
Viva Sozialism