Skip to main content

نمونه ای از افاضات کیانوش

نمونه ای از افاضات کیانوش
بهمن موحدی(بامدادان)

نمونه ای از افاضات کیانوش رشیدی قادی :«"بر این باورم که تنها تنها درچارچوب برپایی سامانۀ پادشاهی در سرزمین ما، از همه و از جمله از کمونیست ها دفاع خواهد شد."» عجب !!!! ما را به خیر شماها امیدی نیست خواهشاً شر مرسانید. هنوز جای داغ و درفشِ ساواک شاهنشاه آریامهر اعلیحضرت محمدرضا شاه پهلوی بر تن بسیاری از کمونیستهای ایرانی باقی مانده است، هنوز بسیاری از کمونیستها از عوارض شکنجه های دوران آریامهری رنج می برند.
پهلوی چی ها مانند آخوندهای ضدبشر به خون کمونیستها تشنه هستند و کمونیست ستیزی از ویژگی های اصلی شاه و شیخ است.
این سامانۀ پادشاهی مشروطه هم چهرۀ بزک کردۀ استبداد سلطنتی است و مانند دیوی پلید می ماند که سر تا پایش را پوشانده باشند. اصلاً چرا خلق ایران دوباره بروند شاهی را بیاورند که بعد نمایندگانشان بروند قانونگذاری کنند که این شاه دست از پا خطا نکند؟

چرا باید مردم مالیات بدهند تا دم و دستگاه شاه و ملکه ای آن بالا برقرار شود؟ که چی؟
مثال انگلستان را می زنند ؛ بسیاری از مردم انگلستان مخالف پرداخت مواجب به خانوادۀ سلطنتی هستند، هلندیها چشم ندارند رفاه و تجمل ملکه شان را ببیند، سیستم سلطنتی در این کشورها مخالف بسیار دارد و بسیاری آن را تحمیلی می دانند. برقراری سیستم پادشاهی مشروطه اروپایی هم خودش داستانی دارد که یک تناقض تاریخی بزرگ را در این جوامع نشان می دهد که ناشی از شرایط و سیر انقلابات در این کشورها بوده.
گیرم که پس از سرنگونی رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی آمدند و گفتند بله اینجا و آنجایش چنین بود یا نبود و یک توبه ای هم بکنند و آب توبه را خود روی سرشان بریزند، مسئله ی حقوقی و جنایی اعمال آنها چه می شود؟ علیه بسیاری ازکارگزاران رژیم پهلوی اتهامات بسیار سنگینی وارد است که آنها باید در دادگاههای صالحه و قانونی پاسخگو باشند. به خاندان سلطنتی پهلوی یعنی آنهایی که در زمان رژیم شاه فرد بالغ و عاقلی بودند اتهامات بسیار سنگینی با مدارک و اسناد بسیار وارد است. رضا پهلوی از زمانی که بالغ و عاقل شده است تماماً در کنار این متهمان ردیف اول قرار داشته و از آنها حمایت کرده و سعی در بیگناه جلوه دادن آنها داشته است. موضع گیری این فرد کافی نیست، بلکه رضا پهلوی می بایست نشان می داد که در عمل به آن تاریخ و سنت های جنایتکارانه پشت کرده است، می بایست خود در روشنگری درباره جنایات سلطنت پهلوی پیشقدم می شد و در روشن شدن پرونده ها به شاکیان که در واقع مردم ایران هستند، می پیوست. ولی رضا پهلوی اینکار را نکرد و نخواهند کرد. رضا پهلوی فرزند خلف همان سلطنت و نظام سرکوبگر است و در طی این سالها هم در عوامفریبی ورزیده شده است و جدیداً نیز به دروغ گفته که از فکر تاج و تخت بیرون آمده است!!!!
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی به دست خلق قهرمان ایران و برپایی یک جمهوری بر اساس اصول حقۀ سوسیالیسم و لائیسیته و دمکراسی.