Skip to main content

بارها در این سایت قدمی، که به

بارها در این سایت قدمی، که به
Anonymous

بارها در این سایت قدمی، که به نسبه آزادی بیان رعایت می شود، کاربرانی اعتراض کرده اند به فحاشی و اهانت و افترا، اما برخی از اعضای رسمی، از جمله "محمد رضا لوایی" سال هاست دارد ار این سایت، نشر اکاذیب و نفرت افکنی و تقرفه انداری میان مردمان ایارنی انجام می دهد.
اینکه بگویی شوونیسم فارسی یا پان ترک... یعنی بخشی از یک قومیت را از بقیه مردم جدا و آنها نقد و اعتراض قرار می دهی اعمالشان را و نه شخصیت یا خانوداه و نه قومیتشان. این کاری معقول یاست و اشکالی ندارد.. ولی وقتی می گویی فارس های شوونیست، فارس ظالم، فارس فلان فلان شده... رسما داری نژادپرستی می کنی، رسما داری نفرت پراکنی می کنی و از منظر حقوق بشر و قواننی کشورهای لیبرال دمکراسیف جرم انجام میدهی.
امثاال "محمدرضا لوایی" سالهاست، یک جانیه و ترمزبریده، و ..مردمان فارسی زبان ایران را مورد آزار کلامی و توهین و افترا قرار داده است.

امثال محدرضا لوایی، سالهاست اعمال مجرمانه علیه حقوق بشر انجام داده با نفرت پراکنی و تفرقه اندازی، در جنگ قومی و تروریسم آینده به نظر من مقصر است و امیدوارم روزی دادگاه عادلانه این امثال این افراد محاکمنه و به سزای اعمالشان برسانند!
نمی دانم چرا درکشورهای لیبرال دمکراسی، چنین افرادی مورد تعقیب قضایی قرا نمی دهند، با چنی اعمال مجرمانه؟!
قطعا رژیمهای پهلوی و ولایی انتقادهای جدی برشان وارد است، حتی در خاندان های پهلوی و خمینی و خامنه ای هم افارد متفاوت و بی گناه سههستند و نمی وشد همه این خاندان را محکوم کرد و گناه برخی به پای برخی دیگر نوشت.
کار زشت امثال محمدرضا لوایی این گونه استف دادن نسبت های زشت و اتهام به یک جامعه و گروه زبانی!
اذربایجان را که مصادره ترک زبانان می دانند و دیگر مردمان آنجا را از جق بومی بودن محروم می کنند، این چه فرقی است با آن نزادپرست آریاگرا یا پان کرد و پان فارس؟!
قضیه انصافف جوانمردی، عدالت است.