Skip to main content

در این سایت که با زحمات

در این سایت که با زحمات
Anonymous

در این سایت که با زحمات زیاداقای توکلی و دیگر دست اندرکاران درست شده میتوان نظر داد که در هیچ روزنامه ویا سایتی نمیتوان نمونه انرا پیدا کرد. افرین و تشکر ویژه از اقای توکلی .
در این سایت تا انجا که من برداشت کردم میتوان به زبانهای دیگری مانند ترکی اذری ازربایجانی کردی و و مطلب نوشت . اگر من خط و زبان ازری نمیتوانم بخوانم یک ترک میتواند بخواند . پس بجای توهین به نوع بشر و زبان او بهتر است به زبان مادر ی خود بنویسید .در این سایت میدانیم که شعر ترکی ترجمه و تفسیر میشود و این بسیار خوب است .
از این ازادی که این سایت در اختیار ما قرار داده است برای نوشتن به زبان مادری موافقان زبان مادری استفاده نمیکنند و فضا را به توهین و تحقیر تبدیل میکنند. عده ای خواهان تعطیل این سایت هستند .

من باورم براین است که ادعای زبان مادری بیشتر یک شوخی است تا نوشتن به زبان مادری . همین ایراد را به نظام پهلوی داشتند که ازادی نبود. اگر نظام سابق ازادی مورد ادعای شما را تضمین میکرد ایا اقای لوائی در روزنامه کیهان و یا اطلاعات مطلب دیگری جدا از مقاله بالا مینوشت ؟ ایا شعار استعما رگر فارس و ایران را عیران نوشتن در روزنامه ها به چشم نمیخورد ؟ خواست اموزش به زبان مادری از همین نوشتن مقالات به زبان مادری از همین سایت ها برای اذری ها زبانها بوجود می اید . بی زحمت به زبان مادری بنویسید و سایت نوشته شما را با کمال اطمینان نشرخواهد داد . جالب است که نظام حاکم مورد حمله این گروه نیست و زبان دشمن اصلی معرفی میشود و این بسود نظام است .