Skip to main content

از رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی

از رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی
بهمن موحدی(بامدادان)

از رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی که از روز اول به سرقت بردن انقلاب ضدسلطنتی از هیچ‌گونه رذالتی در حق خلق ایران کوتاهی نکرده و هر گونه جنایتی را در حق خلق ایران با آخرین ورژن آن اعمال کرده، جز این انتظاری نمی‌توان داشت.
جنایتکاران کفتارصفت حاکم بر ایران در سرقت و به یغما بردن سرمایه‌های مملکت و کشتار و قتل‌عام فرزندان مبارزمیهن و همچنین صدور تروریسم به کشورهای منطقه به هیچ‌وجه کوتاهی نمی‌کنند و از آن بدتر فقر، فحشا، اعتیاد، قاچاق، کارتن خوابی، و فروش اجزای بدن و اینک گورخوابی را آن‌چنان سیستماتیک در بدنه جامعه تزریق می‌کنند که این اعمال ظاهری عادی داشته باشد و در نهایت هم از کلیه افرادی که از روی اجبار و تنگدستی به این نوع زندگی تن می‌دهند، وقیحانه طلب کار هم می‌شوند.
هر فردی و گروهی با هر رنگ و اسمی اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب و اعتدالی و... که زیر پرچم رژیم قرون‌وسطایی جمهوری اسلامی -

سینه می‌زند، در دزدی و غارت اموال مردم و مملکت و کشتار فرزندان مبارزمیهن هیچ اختلاف و تفاوتی با هم ندارند و بقول معروف سگ زرد برادر شغال است. و تنها اختلافشان به‌علت سهم‌خواهی از اموال به یغما برده شده از جیب مردم و سرمایه مملکت است.