Skip to main content

« “ازسلطان ظالمی پرسیدند: چه

« “ازسلطان ظالمی پرسیدند: چه
بهمن موحدی(بامدادان)

« “ازسلطان ظالمی پرسیدند: چه می خوری؟گفت: گوشت ملت. گفتند چه می نوشی؟گفت: خون ملت. گفتند: چه می پو شی؟ گفت پوست ملت. گفتند: این ها را از کجا می آوری؟ گفت از جهل ملت. گفتند چگونه این جهل را نگاه داری می کنی؟ گفت: در جعبه ای طلائی به نام “مقدسات”. گفتند: از این جعبه چه گونه محافظت می کنی؟ گفت: بوسیله خرافات”. »
با درود به شما دکتر گلمراد مرادی گرامی؛ از خواندن مقالۀ روشنگرانۀ شما بسیار لذت بردم و استفاده کردم.
آخوند بسیار منفور و مفتخور رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی, آخوند مصباح یزدی گفته است که : “نجات از بی دینی مهمتر از نجات دادن از تهی دستی و فقر است” و باید برای مقابله با آن مجهز شد و به مصاف آن رفت!!!

این آخوند با این سخنانش روی یک درد بی درمان رژیم ضدبشری انگشت میگذارد. او در تقلاست که خدا ی نادیده را به جامعه برگرداند تا وجود یک اقلیت مفتخور بی خاصیت و مولتی میلیاردر از یک طرف،

و تهی دستی و گورخوابی و کلیه فروشی و زندگی زیر خط فقر و بیکاری میلیونی و بدبختی و فلاکت از طرف دیگر را توجیه کند و به مشیت الهی و خواست خدایش منتسب کند.
او دارد استراتژی همیشگی رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی را توضیح میدهد. 38 سال است که رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی دارد برای مقابله با بی دینی و بی حجابی و تحمیل روزه و نماز و شهید پروری و آخوند و خرافه به خلق ایران و صدور ارتجاع و تروریزم و بنیاد گرایی اسلامی و فرقه گرایی شیعی، پولهای عظیم و کلان صرف میکند اما یک هزارم آنرا صرف زندگی خلق محروم و مظلوم ایران و مقابله با فقر و تهی دستی نمیکند. گسترش سریع بی دینی در جامعه که این آخوند کثیف و مفتخور از آن به حق وحشت دارد، برای مردم برعکس نشانۀ آگاهی به این حقیقت است که برای دست یابی به رفاه و زندگی انسانی، باید خدا و اسلام و قوانین و سنتها و رژیم اسلامیش را با زور و اتحاد و مبارزه به زباله دان انداخت.
علیرغم هر تلاش آخوندها و فسیلهای دزد حاکم برای مقابله با بی دینی، هیچ تردیدی نیست که این روند به نحو برگشت ناپذیری دارد در جامعه به پیش میرود. آشکار است که دیگر جایی برای خدا و حکومت خدا در این جامعه وجود ندارد. چند صباحی با خونخواری می مانند و به جامعه گند و لجن میپاشند و بعد برای همیشه جامعه بشری را با خدا و مشیتش ترک میکنند. تا انسان رهیده و آگاه و بی خدا نفسی بکشد.
به خداباوران : خودتان را گول نزنید! خدایی وجود ندارد.
سرنگون باد رژیم سرمایه داری و ضدبشری جمهوری اسلامی
پیروز باد خلق قهرمان ایران
تنها ره رهایی خلق ایران از جهنم آخوندی ؛ شروع مبارزات مسلحانه ی توده ای و جنگ مسلحانه و انقلاب قهرآمیز می باشد و لاغیر.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم فاشیستی و سرمایه داری جمهوری اسلامی بدست خلق قهرمان ایران و برپایی یک جمهوری بر اساس اصول حقۀ سوسیالیسم و لائیسیته و دمکراسی.