Skip to main content

دوست ارجمند جناب کاوه جویا!

دوست ارجمند جناب کاوه جویا!
Anonymous

دوست ارجمند جناب کاوه جویا!
با سلام و تشکر دوستانه از زحماتتان، منظور و هدف تنقید اینجانب شخص جنابعالی نبود. اگر قصدم شما بودبد اسمتان را در کامنت می آوردم. در ثانی این نکته بر من مبرهن است آقای توکلی نیز در خصوص باز بینی کامنتها نظارت دارد.
اگر قصوری در نشر بموقع کامنتها بچشم میخورد، انتظار ما از ایشان به عنوان مدیر مسئول بیش از همه است. امید که ایشان نیز در کار باز بینی و نشر به موقع کامنتها دقت نظر و مداقه بیشتری بخرج دهد. من شخصا هر از گاهی کامنت میگدارم. افرادی مثل آقایان به اصطلاح اسامه مجددی.. یهمن موحدی..! سایت محترم ایرانگلوبال را که امکانی برای مبادله افکار فراهم می آورد، با ابراز تاسف با فحشهای چاله میدانی نسبت به مللیتهای غیر فارس مخصوصا به ترکان و عربها، اندک محیط دوستانه آنرا از بین برده و مغشوش کرده اند. در این خصوص از آقای توکلی انتظار میرود ترتیبی اتخاد کند چنین

افرادی عقده های حقارت، نفرت و ناراحتیهای شخصی و..را در قالب راسیسم و پانفارسیسم، بر روی ملل دیگر خالی نکنند. تبلیغ راسیسم و نفرت نژادی نباید در این سایت محترم جای داشته باشد. ما ممکن است در پاره ای موارد نسبت بهم تفاوت نظرو حتا تنقید داشته باشیم. اما از زحمات شما دراین سایت بخوبی قدردانی میکنیم.