Skip to main content

به کیانوش رشیدی قادی

به کیانوش رشیدی قادی
بهمن موحدی(بامدادان)

به کیانوش رشیدی قادی
تو خودت هم قبول داری که شاه اللهی هستی! پس دیگر اعتراضت برای چیست؟!
بنده خود اصالت گیلکی دارم، پدرم اهل گیلان است و رشتی و مادرم ترک خلخال. بعد مگر بکار بردن عبارت " به قول رشتی ها" توهین به هموطنان شریف رشتی به حساب می آید؟! همانگونه که گفتم پدر خودم نیز رشتی است.
کیانوش رشیدی قادی ! تو با این توهینهای شنیع و اتهامات سخیف و بی پایه فقط شخصیت خود را به خوانندگان ایران گلوبال بیشتر شناساندی.
اتهاماتی که به بنده زدی مانند «"مامور کثیف رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی"» من را به شدت خنداند و یاد روزهای انقلاب ضدسلطنتی افتادم، در آن روزهای پرشور و حال ساواکی ها در میان جمعیت می آمدند و برای برهم زدن تظاهرات و ایجاد درگیری بین مردم، یکی از تظاهرکنندگان را نشان می کردند و یکدفعه با صدای بلند به آن بیچاره می گفتند : تو ساواکی هستی ! تو ساواکی هستی! و آهای مردم این یارو ساواکیه!

و یکدفعه مردم از همه جا بیخبر به جان آن فرد بیچاره می افتادند و تا می توانستند آن فرد را کتک می زدند!
کیانوش رشیدی قادی ! خجالت نکش و دوست داشتی فحش خواهر و مادر هم بده تا شخصیت خود را بهتر نشان بدهی.
این اتهام «"مامور کثیف رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی"» که به بنده زدی همانگونه که گفتم به شدت باعث خنده من شد و اصلاً ککم هم نگزید.
کیانوش رشیدی قادی ! هنوز جای داغ و درفش شکنجه گران و بازجویان وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران ضد خلقی بر تنم مانده ولی من تا آخرین نفس به مبارزه برای آزادی میهن و خلقم ادامه می دهم.
سرنگون باد رژیم ضدبشری و سرمایه داری جمهوری اسلامی
نا بود باد بقایای سلطنت پهلوی
نابود تفکرات و توطئه های فاشیستهای تجزیه طلب