Skip to main content

اعتیاد در حاکمیت مافیایی

اعتیاد در حاکمیت مافیایی
بهمن موحدی(بامدادان)

اعتیاد در حاکمیت مافیایی جمهوری اسلامی که بنا برداده های بین‌المللی سرنخ آن در دست سران رژیم و به‌ویژه سپاه پاسداران ضدخلقی است، اکنون موضوع جاروجنجال میان باندهای درونی حکومت تبدیل شده است. رشد نرخ آمار معتادین در ایران به حدی است که به گفته کارگزاران رژیم زنگ‌های خطر را برای بسیاری از خانواده‌ها به صدا درآوده است.دولت آخوند روحانی تا کنون عامدانه آمار و ارقام متفاوتی از نرخ معتادان در کشور ارائه کرده است. برای نمونه درحالی‌که بسیاری از متولیان حکومت نرخ اعتیاد در ایران را یک‌میلیون و 300 هزار نفر اعلام می‌کنند، رئیس حکومتی در مرکز مطالعات اعتیاد این رقم را بالای 2 میلیون نفر نرخ‌ گذاری کرده است.اما واقعیت در رابطه با آمار و ارقام واقعی از نرخ اعتیاد در رژیم فاسد و غارتگر جمهوری اسلامی چیز دیگری است و آمار معتادین در ایران بسیار بیشتر از این ارقام اعلام شده است -

همچنین در راستای تولید و توزیع گسترده مواد مخدر باید به نقش عمده سپاه سرکوبگر پاسداران اشاره نمود به خصوص به نقش پاسدار آدمکش و قاچاقچی قاسم سلیمانی و سپاه تروریستی قدس. سپاه پاسداران ضدخلقی با کارتل های تبهکار مواد مخدر در مکزیک ارتباط ویژه و نزدیکی دارد، اعضای کارتل های مواد مخدردر مکزیک بسیار جنایتکار هستند و قتل های بسیار فجیعی را مرتکب می شوند. باری ؛ سابقه رژیم جمهوری اسلامی در «تجارت پر منفعت» مواد مخدر به آغاز جنگ ضد ملی و امپریالیستی ایران-عراق برمی‌گردد زمانی که به دستور خمینی خون آشام، سپاه پاسداران ضدخلقی برای تأمین بخشی از هزینه‌های جنگ به‌سوی توزیع و فروش هروئین روی آورد. در این رابطه روزنامه دی ولت درآوریل سال 2011 با استناد به اطلاعات منتشره ویکی لیکس نوشت: «درآمد سپاه پاسداران از قاچاق مواد مخدر به اروپا بالغ بر چندین میلیارد یورو است. بر اساس این اسناد، مواد مخدر توسط ایران به آذربایجان منتقل می‌شود و ازآنجا به اروپا صادر می‌گردد. هروئینی که از ایران به آذربایجان صادر می‌شود، از بیست هزار کیلوگرم در سال 2006 به 59 هزار کیلوگرم در یک‌چهارم اول سال 2009 رسیده است»
روزنامۀ انگلیسی تایمز نیز در شمارۀ 17 نوامبر 2011 در مطلبی مفصل با استناد به سخنان مقامات پیشین اطلاعاتی و دیپلماتیک رژیم جمهوری اسلامی «از نقش مرکزی سپاه پاسداران در قاچاق مواد مخدر که سالانه میلیاردها دلار نصیب سپاه پاسداران می‌کند» نوشت «سپاه پاسداران هم‌اکنون هم انحصار قاچاق مواد مخدر در ایران را در دست گرفته و هم با شبکه‌های تبهکار در جهان ارتباط دارد».