Skip to main content

«"برطبق گزارش روزنامه ها وقتی

«"برطبق گزارش روزنامه ها وقتی
بهمن موحدی(بامدادان)

«"برطبق گزارش روزنامه ها وقتی خامنه ای طی گزارشی پنهانی و پشت درهای بسته از ابعادتکان دهنده فاجعه و دیگرآسیب ها و نابسامانی های اجتماعی توسط مقامات دست اندرکار مطلع می شود، به گفته همین راویان، برانگیخته شده و دستورالعمل هائی برای مقابله با آن صادرمی کند و در همین رابطه به نقل از وی گفته می شود که بیست سال دیرجنبده ایم (گوئی که در این بیست سال کسی دیگر رهبرنظام بوده است!)".
آقای تقی روزبه، به درستی به فرار به جلوی خامنه ای جلاد اشاره می کنند. این رمال خون آشام؛ مردم ایران را نادان فرض می کند و طوری صحبت می کند که انگار خارج از حاکمیت پلید جمهوری اسلامی قرار دارد و از هیچ چیز اطلاعی ندارد.در جنگ قدرت میان باند ها و جناح های درون حاکمیت که در آستانه نمایش مضحک انتصابات هر روز بالاتر می‌گیرد و در حالی که رژیم غرق در بحرانهای مختلف و غرق در فساد است -

باندها و جناح های مختلف به وفور از ترفند اپوزیسیون نمایی استفاده می‌کنند، یعنی طوری حرف می‌زنند و موضع می‌گیرند که انگار از بیرون رژیم دارند حرف می‌زنند و انگار خودشان در این رژیم مسئول نبودند و نیستند.
اما مگر این ترفندها برای مردم و جامعه ایران جواب دارد؟ مردم که فریب این بازیها را نمی‌خورند، ولی اینها با این شیوه کلیت نظام را افشا می‌کنند و تیشه به ریشه تمامیت نظام می‌زنند، آیا به واقع خود آنها متوجه این واقعیت نیستند؟
البته که متوجه هستند. دائم هم مشغول هشدار به یکدیگر هستند، یکی می‌گوید اگر سقف خراب بشود، روی سر همه ما خراب می‌شود. آخوند رفسنجانی می‌گوید اگر کشتی سوراخ بشود همه غرق می‌شویم. جهانگیری معاون آخوند روحانی گفته بود اگر مردم نا امید بشوند ممکن است دست به هرکاری بزنند.
برای مردم این باند و آن باند رژیم که فرقی با هم ندارند، چرا که هر دوی آنها سر و ته یک کرباسند. کما این‌ که در بازتابهای اجتماعی در مورد قضیه گورخوابها، دیدیم که مردم نسبت به تمامیت نظام منفورجمهوری اسلامی، خشم خودشان را ابراز کردند.