Skip to main content

رژیم ضد بشری و ضدایرانی

رژیم ضد بشری و ضدایرانی
بهمن موحدی(بامدادان)

رژیم ضد بشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی، یک رژیم پان اسلامیست و بنیادگرا و فرقه گرای شیعه می باشد و دشمن سرسخت تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران و زبان فارسی می باشد. واقعاً باعث حیرت است که چگونه فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک و پان عرب به رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی می گویند: "رژیم شوونیست"! ، "رژیم فارس"! ، "رژیم ناسیونالیست"! ، "رژیم پان ایرانیست"!
اشرار تجزیه طلب پان ترک و پان عرب با رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی، در ایرانستیزی و دشمنی با ایران و ایرانی در یک جبهه قرار دارند.
38 سال است که رژیم ضد ایرانی جمهوری اسلامی برای از بین بردن فرهنگ و هویت ایران و ایرانی اهداف زیر را دنبال می کند :
1- مبارزه جدی با باورها و اعتقادات باستانی ایرانیان که دارای همسویی با افکار جمهوری اسلامی نیستند.
2- تلاش جدی برای حذف نمادهای فرهنگی ایرانی هم‌چون چهارشنبه سوری، جشنهایی چون مهرگان... و -

تأکید بر یک سری جشنها و مناسبتهای اسلامی خاص و مورد نظر آخوندهای پلید حاکم.
3- مبارزه با فرهنگهای باستانی ایرانی و اسطوره‌ای و حتی کمرنگ ساختن شاهنامه و آثار ادبی مشابه.
4- کمرنگ نمودن تاریخ و دیرینه باستانی و تمدنی ایران قبل از اسلام و ایجاد تصویری مخدوش از آیینهای باستانی ایرانی.
5- مبارزه جدی با افکار و اندیشه‌های وابسته به مکاتب غیر اسلامی و غیرشیعی و تلاش برای تخریب نمادها و شخصیتهای غیرمسلمانان و غیرشیعه ها.
6- درگیر ساختن هدفمند اقوام و اقلیتها با تخریب هدفمند شخصیتها، گروهها و به‌ ویژه اعتقادات بومی.
7- محدود ساختن افکار و اندیشه‌های چهره‌های ملی در حوزه فرهنگ که مغایر با اندیشه ولایت فقیه هستند. اشخاصی چون دکتر مصدق، شریعتی و بنیانگذاران ایده‌های سیاسی و فرهنگی مترقی در دوران معاصر.
8- قانونمند ساختن و هدفمندسازی پدیده سانسور و یا جعل مطالب علمی و آثار گوناگون ادبی، تاریخی، دینی و... در اشکال گوناگون.
اما هدف نهایی و اصلی از این مسأله آن است که رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی به‌خوبی دریافته است که مقولۀ فرهنگ ناب ایرانی که در طی روزگاران برای عموم مخفی مانده است نهایتاً در اثر بیداری عمومی و گسترش سواد و دانایی در میان عموم و به‌ ویژه نسل جوان نهایتاً به بزرگترین مانع و خطر برای هویت جعلی و قلابی این حکومت مبدل خواهد شد.بر همین اساس دست پیش گرفته تا ضمن مدیریت دوباره و هدفمند فضای فرهنگی در راستای ملاکها و مؤلفهای جمهوری اسلامی خود میدان دار میدان شده و از بروز واقعه بزرگ جلوگیری نمایند. پدیده انقلاب گونه خرداد 1388 دقیقاً نشان از یک واقعیت فرهنگی و نه تنها سیاسی بزرگ بود که اساس رژیم جمهوری اسلامی را با بحران جدی مواجه ساخته تا به حدی که ریشه یابی قضیه تنها محدود به یک رویداد سیاسی یا انتخاباتی نبود بلکه ریشه در عمق فرهنگ و آرمانهای ملتی داشت که نسل نوین آن با بیداری و فرهنگی نوخواسته و اصلاح یافته به این واقعیت مهم پی برده است که رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی هیچگاه شایسته و در شان ایران و فرهنگ ایرانی و خلق ایرانی نیست و به آن تن نخواهند داد.
سرنگون باد رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی
نابود باد تفکرات و نوطئه های فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک و پان عرب