Skip to main content

به جناب کیانوش توکلی گرامی ؛

به جناب کیانوش توکلی گرامی ؛
بهمن موحدی(بامدادان)

به جناب کیانوش توکلی گرامی ؛
شما ادعا می کنید که نیروهای انقلابی و سرنگون طلب هیج پلانی پس از سرنگونی ندارند و اگر هم داشته باشند کاربرد عملی ندارد وکاملا از قبل مشخص است که فضا ی سیاسی از دست آنان خارج خواهد شد. جناب توکلی گرامی ! از اساس این ادعا و تفکر شما غلط است و شما شرایط را پس از سرنگونی رژیم بسیار سیاه می بینید در صورتی که اصلاً اینچنین نیست.اصلی ترین نیروی اپوزیسیون سازمان یافتۀ ایران پس از سرنگونی رژیم برنامه دارد و میداند که به دنبال چیست و چه می خواهد. هم اکنون نیز بسیاری از دولتهای جهان با اپوزیسیون اصلی ایران رابطه دارند وبا آنها رایزنی می کنند.
جناب توکلی گرامی ؛ خلق ایران چاره ای بجز سرنگونی تام وتمام این رژیم ندارد، هر دقیقه ای که بر عمر این رژیم ضدبشری اضافه می گردد ایران و ایرانی به نابودی کامل نزدیک تر می شوند. خلق ایران باید به هر طریقی که شده این رژیم را سرنگون

کنند، خواه این طریق مبارزۀ مسلحانه ی توده ای و جنگ مسلحانه باشد و خواه اعتصاب و یا تحصن در خیابانها باشد.زمان انتخاب های دشوار و بی سابقه برای خلق ایران فرا رسیده است، در صورت ادامه یافتن حاکمیت منحوس جمهوری اسلامی، تبعات سنگینی متوجۀ ایرانیان خواهد بود،هرگونه انفعال و بی عملی و فرار از واقعیت از جانب ایرانیان، در نهایت جنگ منطقه ای و داخلی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.وجود پارامتر نیروی مردم، به صورت فعال، می تواند بسیار تعیین کننده باشد. در سناریوی سیاه رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی، مردم فقط به عنوان شورشیان گرسنه ی آینده که قابل قتل عام و سرکوب هستند در نظر گرفته می شوند؛ این در حالیست که کار بر روی سازماندهی نیروهای معترض اجتماعی از سوی اپوزیسیون، از همین حالا می تواند تمامیت رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی را، با نیرویی مواجه سازد که در صورت ورود به صحنه قادر است، بدون جنگ و خونریزی، بساط کل رژیم را برهم زند و آینده ای متفاوت را برای کشور رقم زند.