Skip to main content

«"ولی واقعیتی کە من را بسیار

«"ولی واقعیتی کە من را بسیار
بهمن موحدی(بامدادان)

«"ولی واقعیتی کە من را بسیار هم اتفاقأ خوشحال میکند سرنگونی جمهوری اسلامی ١٠٠٪ مساوی است با فروپاشی کامل کشوری بە اسم ایران اتفاقأ وضعیت ایران ١٠٠٠ ها بار از عراق و سوریە و لیبی اسف بار تر است هیچ شکی نیست کوچکترین تلنگری بە جمهوری اسلامی این بار مساوی است با فروپاشی کامل اتفاقأ از کوردستان و آذربایجان و بلوچستان بگذریم در همان تهران جنگ خانە بخانە بین فرقان و مجاهد ، چریک فدائی و مجاهد و پاسدار با اینها ارمنی با تورک کورد با تورک ، بلوچ با زابلی در خواهد گرفت"»
نمونه ای ازشرم آورترین مطالبی که به طور همزمان از سوی رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی از یکسو و منفورترین گروه بیگانه گرای تاریخ ایران یعنی تجزیه طلبان خائن ( پان ترک ، پان عرب ، پان کرد ، تجزیه طلبان بلوچ) گفته می شود.
تجزیه طلبان این نکته را خوب بدانند که شاید ماموران امنیتی رژیم جمهوری اسلامی هم اینک با سوت و کف و خشنودی از -

اینگونه اظهارات تان استقبال کنند، و حتی چه بسا در ارتباطی تنگاتنگ خودشان به خورد شما داده باشند تا خلق ایران را بترسانند و از سرنگونی رژیم منصرف کنند.
این معدود تجزیه طلبان پان کرد بدانند که اصلی ترین سازمانها و رزمندگان کردستان ایران از جمله حزب دمکرات کردستان ایران و کومله و پژاک خواهان خودمختاری هستند و نه جدایی از ایران.
خلق ایران پس از سرنگونی رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی ، برای تک تک تجزیه طلبان برنامه دارند و چنان درسی به آنها خواهند داد که دیگر اینگونه اظهارات مشمئزکننده و انزجار آور را بیان نکنند.