Skip to main content

آقای کیخسرو دادگر ! فعلاً که

آقای کیخسرو دادگر ! فعلاً که
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای کیخسرو دادگر ! فعلاً که شما دارید با تبلیغ شرکت کردن در مضحکۀ انتصاباتی رژیم ، آب در آسیاب این نظام می ریزید!
خلق ایران نه زیر بار حکومت نظامی مفتخوران سپاه می روند و نه فریب "ولایت فقیه شورایی " را می خورند.
شرکت کردن در مضحکۀ انتصاباتی ، مشروعیت دادن به رژیم است و خیانت به میهن محسوب می شود.
در کشوری که همه درهای آزادی بسته اند، راه‌ اندازی انتخابات مضحکه‌ ای بیش نیست.رژیم پلید و ستمگرجمهوری اسلامی که در توفان خشم خلق ایران گرفتار است، یکبار دیگر با راه‌اندازی «انتخابات» مسخره، می‌کوشد به عمر ننگینش بیفزاید. در کشوری که جلادان و دژخیمان انسانیت در قدرت اند و هر لحظه زنان و مردان ستم‌ستیز در زندانها شکنجه و اعدام می‌شوند، انتخابات بی‌معنی و خیانت است. در مورد ماهیت ارتجاعی و ضددموکراتیک «انتخابات»‌ رژیم سفاک جمهوری اسلامی همین کافیست که خامنه‌ای جلاد اعلان می‌کند که -

«منتقدان رژیم آزادانه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما حق کاندید شدن ندارند»!
سران رژیم و بخصوص سرجنایتکار آن خامنه‌ای جلاد که سخت از پوسیدگی رژیم سفاک شان در هراس اند، تلاش زیادی می کنند که با فریب و نیرنگ مردم را پای صندوق های رای بکشانند تا بر دستگاه ظلم و فساد شان مشروعیت بخشند.
خلق ایران تنها زمانی می‌توانند به بهروزی و آزادی و برابری و دمکراسی واقعی برسند که تحت پرچم یک نیروی مردمی و پیشرو، بساط این رژیم قرون‌وسطایی و معامله‌ گر و فاسد را یکبار و برای همیشه با زور بازوان شان برچینند.
من به مردم و نیروهای عدالتخواه و سرنگون طلب و پیشرو ایران باور دارم که با زدن دست رد به سینه یک رژیم خونخوار و مستبد، این نمایشات مسخره آنرا بی‌اعتبار می‌سازند.