Skip to main content

قصابان واقعی مردم یمن،

قصابان واقعی مردم یمن،
بهمن موحدی(بامدادان)

قصابان واقعی مردم یمن، سرکردگان سپاه پاسداران ضدخلقی و خامنه ای جلاد می باشند. رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی با دخالتها و شرارتها و فرقه گرایی شیعی خود، تراژدی جنگ و گرسنگی در یمن را رقم زد. زمانی که گروه شیعه و فرقه گرای الحوثی دست‌ نشاندۀ رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی در یمن علیه دولت این کشور کودتا کرد، سران و مهره‌های رژیم خصوصاً سرکردگان سپاه پاسداران ضدخلقی با شدت و حدت هر چه تمام از این کودتا حمایت کردند و تا توانستند علیه دولت قانونی این کشور و رئیس‌جمهور آن توطئه کردند و بحران یمن را بوجود آوردند.با تشکیل ائتلاف منطقه‌ یی ورق علیه گروه الحوثی و مطامع رژیم در منطقه برگشت و گروه الحوثی ضربات خردکننده‌ یی دریافت کرد و کشورهای عربی و دولت ترکیه به رژیم جمهوری اسلامی هشدار دادند که مسایل یمن ربطی به شما ندارد و باید بساطتان را از یمن جمع کند.

رژیم جمهوری اسلامی قسم و آیه می‌خورد که رژیم در امور داخلی هیچ کشوری از جمله یمن دخالت نمی‌کند، و این در حالی است که خامنه ای جلاد شمشیر کند شدۀ رژیم را برای کشورهای منطقه و از جمله عربستان سعودی از رو می‌بندد.
رژیم جمهوری اسلامی، ائتلاف منطقه‌ یی و به‌ ویژه عربستان سعودی را متهم می کند که ’بذر کینه’ در دل مردم خاورمیانه می کارند و هشدار می دهد که پاسخ این عمل را دیر یا زود می‌بینند!
به‌ رغم صدور تروریسم و بنیادگرایی و فرقه گرایی شیعی توسط رژیم جمهوری اسلامی که اظهر من الشمس است ، رژیم تاکید می کند که در منطقه به‌دنبال ”صلح و آرامش“ است! و مدعی می شود که: ”دکترین ما دکترین نظامی و جنگ نیست، دکترین ما دکترین نظامی و دفاعی است ما همواره استراتژی ما استراتژی بازدارندگی فعال است بازدارندگی برای استقرار صلح و امنیت در کشور و در کشورهای منطقه“.
ادعای رژیم در مورد دخالت دیگر کشورها در امور داخلی یمن در حالی است که پاسدار حسین سلامی جانشین سرکرده سپاه پاسداران ضدخلقی، حوثیها را تشویق کرد تا با موشک عربستان را هدف قرار بدهند.
همچنین پاسدار جعفری سرکردۀ سپاه پاسداران ضدخلقی، کو‌دتای حوثیها در یمن را الگوپذیری از ارتجاع خمینی تحت عنوان ” انقلاب اسلامی“ و آن را دستاورد نوین انقلاب (بخوانید ارتجاع هار و وحشی خمینی خون آشام) توصیف کرد و مدعی شد که رژیم جمهوری اسلامی در حال «تمدن سازی» و حرکت به سمت یک «تمدن بزرگ اسلامی» است و کسانی که مقابل این مسیر ایستادگی کنند٬ شکست خواهند خورد.
رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی به گروه شیعه و فرقه گرای الحوثی ، سلاحهای سنگین و راهبردی از جمله موشکهای بالستیک می دهد و در راه صلح و ثبات در یمن سنگ اندازی می کند و سرمایه های ملی ایران را صرف جنگ افروزی و صدور تروریسم در منطقه می کند.
تا زمانی که رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی سرنگون نشود، خلق ایران و خلقهای خاورمیانه روی آرامش را به خود نخواهند دید.