Skip to main content

اقای مسعود بهنود ایا زمان آن

اقای مسعود بهنود ایا زمان آن
Anonymous

اقای مسعود بهنود ایا زمان آن نرسیده که چند قسمت مستند در مورد انقلاب سال 57 در بی بی سی بسازید تا نسل جدید اگاه شوند که این رژیم ویرانگر جمهوری اسلامی چگونه ناگهان مثل هیولای خونخوار سر رسید و خون مردم ایران و منطقه را مکید و چند نسل ایرانی و غیر ایرانی را به نابودی کشاند .
نسل جدید چندان که باید و شاید از پدید امدن این رژیم اگاهی ندارند . وقتی هاشمی رفسنجانی فوت می کند باید تاریخچه روی کار امدن این سیاستمداران بی سیاست را بدانند نه اینکه اخر این کتاب را پیشان بگذارید و بگوئید فقط اخر کتاب را بخوانید . نسل جدید از زسانه ای مثل بی بی سی که مخاطبین بیشماری دارد انتظار دارد چنین مستند هایی را تماشا کند درس و عبرت بگیرد . عواملی که پشت این انقلاب بودند و کنار خمینی ایستادند دستش را گرفتند بردند به جای محمد رضا شاه پهلوی نشاند باید به نسل جدید معرفی بشوند

در ارشیو بی بی سی انگلیسی باید صدها نسخه فیلم از تظاهرات انقلاب پنجاه و هفت و همچنین دوران سازندگی زمان شاه موجود باشد می توانید کمک بگیرید استفاده بهینه کنید . به هرحال جنبه های منفی و مثبت و اغاز و عوامل و اجزای آن انقلاب باید به گوش و چشم نسل جدید برسد این مستندها در چنین شرایطی بسیار مهم هستند .