Skip to main content

مسعود بهنود همانی است که به

مسعود بهنود همانی است که به
بهمن موحدی(بامدادان)

مسعود بهنود همانی است که به پاسدار آدمکش و قاچاقچی "قاسم سلیمانی" که دستش تا مفرق به خون خلق ایران و خلقهای خاورمیانه آغشته است و در ترانزیت قاچاق مواد مخدر دست دارد، "سردار عارف" می گوید!!!!!!!
مسعود بهنود همواره مدافع سرسخت بقای رژیم آدمخوار جمهوری اسلامی می باشد. مقالات و نوشته های تاریخی که مسعود بهنود می نویسد نه تنها وارونه، بلکه کریه و زشت و بیقواره است. قلم به مزد بی بی سی مسعود بهنود، همواره فرهنگ ذلت را تبلیغ می کند، که گویا تنها راه نجات از جهنم آخوندی، دل بستن به نگاهبانان این جهنم است. ما ایرانیان، باید همواره و همیشه، نقش مهم و بی بدیل مسعود بهنود و همپالکی هایش در رشد فرهنگ ذلت را مد نظر داشته باشیم. مسعود بهنود نماد رذالت ژورنالیستی و دریوزگی سیاسی برای رژیم آدمخوار جمهوری اسلامی است.
باری ؛ با نگاهی به صفحات مجازی و عکس العمل دلالان رژیم، مماشات چیان غربی، اصلاح طلبان -

حکومتی در خارج و رسانه هایی مثل بی بی سی، بنظر میرسد که گویا مرگ آخوند رفسنجانی برایشان یک فاجعه است. وزارت خارجه اوباما نیز درگذشت رفسنجانی را تسلیت گفته است. از اینرو، ما نیروهای سرنگون طلب، مرگ دیرهنگام این جنایتکار را به همه مماشات گران، هواداران حفظ نظام و کاسه لیسان رژیم عمیقا تسلیت میگوییم.