Skip to main content

دیکتاتور دیکتاتور است چه

دیکتاتور دیکتاتور است چه
Anonymous

دیکتاتور دیکتاتور است چه در قد و قواره استالین ویا رفسنجانی این جلاد اهل تشیع. انچه پرسش بر انگیز است اینکه نه مردم کوچه و بازار بلکه سازمانهای سیاسی مانند فدائیان خلق اکثریت تلاش میکنند از این چهره پلید جانی یک مصلح بسازند . افراد منتسب به چپ مانند اقای خراسانی ویا بهزاد کریمی در مقاله ای در اخبار روز به دفاع از این ادمکش بی وطن بر خاسته و سخنی ازان همه مصیبت نمی کند. حزب توده با از دست دادن بسیاری از اعضا خود نامی از جنایت نمیاورد . بخوانیم و شجاعت سیاسی یک حزب را سرمشق خود کننیم. روز نامه مردم مینویسد ..(

در آخرین ساعاتی که ”نامۀ مردم“ آمادۀ انتشار می شد مطلع شدیم که اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس ”مجمع تشخیص مصلحت نظام“، در تهران در پی ایست قلبی، درگذشته است. رفسنجانی از چهره های اصلی حکومت جمهوری اسلامی و از زمینه سازان استقرار حاکمیت استبداد و ولایت مطلقه علی خامنه ای در ایران بود.

دوران هشت ساله ریاست جمهوری او، دوران اعمال سیاست های مخرب نولیبرالی اقتصادی، سرکوب خشن دگراندیشان، و از جمله کارزار ترور شماری از رهبران اپوزیسیون در خارج از کشور، بود. در سال های اخیر رفسنجانی همواره ضمن اعلام سرسپردگی کامل به ”نظام“ استبدادی و ”ولایت علی خامنه ای“ در برخورد های جناحی میان گروه های مختلف رژیم در صف ”اعتدال گراها“ قرار گرفت و از این رو با حملات شدید ”ذوب شدگان“ در ولایت رو به رو شد. درگذشت رفسنجانی به عنوان یکی از حامیان اصلی دولت روحانی بی شک تاثیر مهمی در حوادث آینده و معادلات سیاسی ایران به همراه خواهد داشت.

به نقل از «نامۀ مردم»، شمارۀ ۱۰۱۶، ۲۰ دی ماه ) گویا یکی از مدیران و یا رئیس بانکی در مانهاتن مرده است . نه خبری از گشتار این مرد پلید و قتل هزاران انسان بی گناه و نه ادامه جنگ و ان تاوان بی سابقه .
در سایت ایران امروز مقاله است بنام اقای امیر ممبینی که حق مطلب را در باره این جنایتکار حرفه ای تا اندازه ای ادا کرده است . به امید روزی که فرزندان ان دژخیم مسلمان از جنایتکار تاریخ ایران اعلام برائت کنند و حساب خود را از ان پیرو خمینی دجال جدا کنند.چگونه میتوان برای پدری ادمکش دزد و فاسد و دروغگو و دوبهم زن ویرانگر و ضد ایرانی دست اخر شیطان بتمام معنا اشگ ریخت؟