Skip to main content

به آقای بهنام چنگائی گرامی ؛

به آقای بهنام چنگائی گرامی ؛
بهمن موحدی(بامدادان)

به آقای بهنام چنگائی گرامی ؛
با درود ، در کل مقالۀ روشنگرانه و آگاهی بخشی را نوشته اید, بنده با بیشتر مطالب ارائه شده از جانب شما در مقاله بالا کاملاً موافق هستم؛ مخصوصاً آنجا که نوشته اید : «".... و بقای دکان حاکمیت دین و دولت را دوباره تضمین کند. حالا چه(( با و یا بی ولایت)) باشد، اصل حکومت به اصطلاح الله است. یاوه ای که جز توهین به شعور زخمی و چرکین و ویلان انسان نیست."» بله کاملاً درست است ، خلق ایران از کلیت حکومت فاشیسم مذهبی جمهوری اسلامی متنفر است و حکومت مذهبی نمی خواهد، حالا چه با ولایت فقیه باشد و یا بی ولایت فقیه باشد، ولایت فقیه شورایی باشد و یا فردی باشد. مدتی است که اصلاح طلبان حکومتی و غیرحکومتی و دم و دنبالچه های آنان در خارج از کشور که امروز در سوگ آخوند رفسنجانی به سر و صورت خود چنگ می زنند و در شبکه آیت الله بی بی سی عزاداری میکند، تبلیغ ولایت فقیه شورایی ! را می کنند

و تلاش می کنند مردم را از حرکتهای براندازانه به دور کنند و به خیال خود مانع از سرنگونی رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی شوند. این جماعت مزاحم و خار در چشم نمی دانند که خلق ایران از حکومت مذهبی بیزار است و خواهان سرنگونی این رژیم است و برایشان فرقی نمی کند ولایت فقیه شورایی باشد یا فردی.
بهنام چنگائی گرامی ؛ بعید به نظر می رسد که رفسنجانی را به قتل رسانده باشند، مرگ رفسنجانی یعنی فروریختن یکی از دو پایه ی رژیم و به همین خاطر تمامیت رژیم به سرنگونی نزدیک می‌شود ، او همواره نفر شماره دو در این رژیم و وزنۀ تعادل بوده است. او نقشی تعیین‌ کننده در حفظ رژیم ایفا نموده و با مرگش رژیم جمهوری اسلامی تعادل داخلی و خارجی خود را از دست می‌دهد. چنگائی گرامی ، واقعاً شرم آور است که امثال مسعود بهنود ها و فرخ نگهدارها در سوگ آخوند رفسنجانی در آیت الله بی بی سی عزاداری می کنند، نسل جوان ما باید بداند که برخلاف آنچه در مود او گفته می‌شود، رفسنجانی در طول همۀ این سالها چه در دوره خمینی خون آشام یا بعد از آن بالاترین نقش را در سرکوب و صدور تروریسم و تلاش برای دستیابی به بمب هسته‌ یی را، ایفاء کرده است. همچنین رفسنجانی از طراحان قتل‌عام زندانیان سیاسی و مسئول ترورهایی است که این رژیم از سال 1368 در خارج از مرزهای ایران انجام داده است و همچنین قتلهای بسیاری از دگراندیشان در داخل کشور با نظارت او صورت گرفته است. او کسی است که همه این مصیبتها و بلایا را به‌ سر ایران و خلق ایرانی آورده و کسی است که خامنه‌ای را رهبر نمود.
بهنام چنگائی گرامی ؛ همانگونه که شما هم اشاره کردید ماجراجوئی های سکتاریستی و فتنه افکنانه در منطقه از سوی این رژیم فرقه گرای شیعی، سرمایه های ملی ایران را بر باد می دهد و ملت ایران را گرسنه تر می کند. مقصر اصلی شعله ور شدن این جنگ فرقه ای خونین در منطقه، رژیم جمهوری اسلامی است. این آخوندهای حاکم بر ایران بودند که جرقۀ این جنگ را زدند و پای وحوش وهابی و سنی سلفی را به این کارزار خونین کشاندند. رژیم جمهوری اسلامی از روش خود برای دخالت در امور کشورهای منطقه دست نخواهد کشید، تنها با سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی می‌توان از جنایات این رژیم رهایی یافت و منطقه خاورمیانه را خالی از جنگهای فرقه‌ گرایانه و تروریست نمود. رژیم برای استمرار حاکمیت خود نیازمند دخالت در کشورهای منطقه است و این ذات رژیم است. البته دولت امپریالیستی ایالات متحده آمریکا نیز در این امر به رژیم جمهوری اسلامی یاری رساندند ، زمانی که امپریالیسم آمریکا، عراق در یک سینی طلایی به آخوندها تقدیم کردند و رؤیای آخوندها برای کنترل عراق به تحقق پیوست. رژیم جمهوری اسلامی جنگ علیه کشورهای منطقه را سالهاست که شروع کرده است. اکنون که دیگر بسیار عیان است که موشکهای ساخت ایران در شهرهای عربستان فرود می‌آید.
بهنام چنگائی گرامی ؛ همانگونه که شما هم گفتید باند به اصطلاح اصلاح طلب رژیم و سبزاللهی ها و بنفش اللهی ها با باند خامنه ای اشتراکات و اهداف مشترکی دارند و در روز تشییع آخوند رفسنجانی به عنوان مثال یک شعار "مرگ بر دیکتاتور" سر داده نشد و تمام شعارها هدایت شده بود. اما اکثریت ملت ایران خواهان سرنگونی تام و تمام رژیم آدمخوار جمهوری اسلامی با تمامی باندها و جناح های جنایتکار و دزدش می باشند ، نارضایتی ملت ایران از این رژیم به ماکزیمم خود و به حد انفجار رسیده است و این یک واقعیت است ، با توجه به ضعف رژیم بلحاظ داخلی و بین‌المللی باید انتظار داشت که هر آن ملت ایران با هدف نابودی و سرنگونی این رژیم به خیابانها بریزند. تغییر واقعی در ایران تنها از طریق سرنگونی رژیم آدمخوار جمهوری اسلامی و برقراری حکومت مردم و انتخابات آزاد متصور می باشد. افتخار این تغییر در اختیار فرزندان ایران زمین می باشد.