Skip to main content

با سلام بخدمت رجل سیاسی بزرگ

با سلام بخدمت رجل سیاسی بزرگ
Anonymous

با سلام بخدمت رجل سیاسی بزرگ آقای ایشچی . باید بخدمتان عرض کنم که برای اولین بار من در عمر شریفم از جناب عالی در عمر شریفتان شاهده اشاره بسیار با جا به یک موضوع بسیار مهم کلیدی هستم. از بابت این سورپرایز خیلی ممنون هستم .
اما در جواب چپ از سال نو میلادی.........!!!!!! به نظر من خیلی مهم هست که چپ ها یک سال اول را با عزاداری آقای رفسنجانی مشغول باشند ، این عمل خیلی مهم هست هم به لحاظ اجر آخرت و هم به لحاظ فطرت اوپرتنستی چپ ها.
و بعدش یک چند سال نیز به طولانی شدن عمر جمهوری اسلامی دعا کنند ، چون که جمهوری اسلامی با وجود همچونین چپ ها هم حاکمیت می کند و هم رل اپوزسیون را بازی می کند . یعنی در اصل زحمت چپ ها را کم می کند. به عبارت دیگر چپ ها و سایر اپوزسیون مدعی حرفی برای گفتن ندارند به جزئ دعا گوئی!!!!

راستی تا یادم نرفته بخدمت شریفتان باید عرض کنم که تا چپ ها در وهله ی اول و سایر مدعیان سکولار و غیره در وهله ی بعد ی ، تا نیروهای حاشیه منظور از حاشیه یعنی نیروهای غیر از مرکز غیر از نیروهای سراسری از جمله حرکت ملی آذربایجان را به رسمیت نشناسند و حاضر به همکاری با آنها نشوند ، هیچ امیدی برای تغیر در ایران وجود ندارد. شماها نیز باید دست به دعا بقیه ی عمر شریف را.... با آرزوها و دعاها مشغول باشید. خدا به همه عجر عنایت فرماید. خدا عمر شریف را طولانی به فرماید.