Skip to main content

به حامد یا همان ناسر ناثری

به حامد یا همان ناسر ناثری
بهمن موحدی(بامدادان)

به حامد یا همان ناسر ناثری
از کی تا حالا رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی شده است جمهوری فارسی اسلامی ! این رژیم، دشمن هر آن چیزی است که بوی ایران و تمدن ایرانی بدهد، این رژیم دشمن زبان فارسی است و اگر می توانست زبان فارسی را از بین می برد. چند سالی است که سران رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی به‌ ویژه شخص خامنه ای جلاد و سایر نهادهای وابسته به او تلاشهای گسترده‌ یی را با هزینه‌های کلان انجام می‌دهند تا با تغییر ماهیت ملی و فرهنگی ایران به سمت خواست و اراده رژیم و اندیشۀ ضدایرانی ولایت فقیه مسیرشان را برای ادامه حکومت ننگین و منحوسشان هموار کنند.بر این اساس کارگروه بزرگی متشکل از حوزه‌های علمیه، دانشگاهها، وزارت ارشاد، بسیج و سپاه، و به تناسب برنامه‌های در دست اقدام از سایر نهادها موظف به اجرای این سیاست‌ها شده و در این میان در چند مورد از دانشگاههای بزرگ در مقطع فوق‌لیسانس و دکتری رشته مهندسی -

فرهنگی هم دایر شده .
اهداف و خط مشی این پدیده به‌ صورت لیست موضوعی:
1- مبارزه جدی با باورها و اعتقادات باستانی ایرانیان که دارای همسویی با افکار جمهوری اسلامی نیستند.
2- تلاش جدی برای حذف نمادهای فرهنگی ایرانی هم‌چون چهارشنبه سوری، جشنهایی چون مهرگان... و تأکید بر یک سری جشنها و مناسبتهای خاص مذهبی مورد نظر آخوندهای حاکم.
3- مبارزه با فرهنگهای باستانی ایرانی و اسطوره‌ای و حتی کمرنگ ساختن شاهنامه و آثار ادبی مشابه.
4- کمرنگ نمودن تاریخ و دیرینه باستانی و تمدنی ایران قبل از اسلام و ایجاد تصویری مخدوش از آیینهای باستانی ایرانی.
5- مبارزه جدی با افکار و اندیشه‌های وابسته به مکاتب غیرشیعی و تلاش برای تخریب نمادها و شخصیتهای غیر شیعی به‌ صورت غیرملموس.
6- درگیر ساختن هدفمند اقوام و اقلیتها با تخریب هدفمند شخصیتها، گروهها و به‌ویژه اعتقادات بومی.
7- محدود ساختن افکار و اندیشه‌های چهره‌های ملی در حوزه فرهنگ که مغایر با اندیشه ولایت فقیه هستند. اشخاصی چون دکتر مصدق، شریعتی و بنیانگذاران ایده‌های سیاسی و فرهنگی مترقی در دوران معاصر.