Skip to main content

جناب آقای سازاخ در مرحله اول

جناب آقای سازاخ در مرحله اول
Anonymous

جناب آقای سازاخ در مرحله اول یک فرد برادری خود را ثابت میکند و بعد ادعای ارث و میراث مینماید.
شما پانترکان محترم اونقدر در این سالها به خود دروغ گفتتید که خودتون هم دروغ های خودتون باورتون شده از جعل نژاد و جعل مرزها و جعل منطقه جغرافیایی و ......
شما وقتی حتی نام آذربایجان رو به آزربایجان جعل میکنید وقتی برای ساختن پشتوانه های تاریخی و فرهنگی برای جمهوری الهام علی اف دائما مجبورید به فرهنگ و هنر ایران دستبرد بزنید تا برای خود تاریخ و پشتوانه بسازید دیگه از جاعلین چیره دستی امثال شما مگه باید چه توقعی داشت؟
کدام 35 میلیون ترک؟! 80 سال پیش که احمد کسروی خط بطلان کشید بر نظریه ترک بودن مردم آذربایجان هزار و یک انگ و برچسب بر وی چسبوندید که نوکر پهلوی و ال و بل تا اینکه امروز که 38 سال از رفتن پهلوی گذشته علم ژنتیک همون حرفهای احمد کسروی رو بطور علمی ثابت کرد که

مردم آذربایجان و ترکیه ترک نژاد نیستند و آقای دکتر مازیار اشرافی بناب با سرپرستی یک تیم ژنتیک اروپایی با تحقیقات گسترده ای که روی نژاد مردم خاورمیانه انجام دادند به راحتی ثابت کردند که مردم آذربایجان خصوصا آذربایجان ایران ترک نژاد نیستند ایشان ثابت کردند مردم ترکیه هم ترک نژاد نیستند و تنها 9 درصد اون مردم ترک نژاد میباشند این از علم ژنتیک ، حالا شما بشین برای خودت ترک ترک راه بنداز و همینطور هم عدد کنتور رو بالاتر ببر یه روز بگید 30 میلیون ملت ترک! و فردا هم لابد 40 ملیون و گویا تعریف ملت رو هم نمیدونید چون اگر میدونستید اینطور ملت سازی نمی فرمودید!
آقای محترم تنها با تکیه بر یک زبان و جعل واژه ها مثل آزربایجان جنوبی و شمالی و ترسیم مرزهای خیالی و جعلی روی نقشه نمیشه ملت و کشور ساخت، منطقه آران یعنی همونجایی که امروز با جعل مرزیات بهش میگین آذربایجان شمالی خودش بخشی از تاریخ ایرانه!
در نتیجه باید خدمت شما عرض کنم ایران یک سرزمین باستانی و مشخص و عینی و قابل لمس در طول تاریخه و هویت و موقعیتش در تاریخ بشری و جامعه جهانی کاملا اثبات شده و آشکاره و برای اثبات خودش نه احتیاجی به مقبره سازی داره نه امامزاده سازی! امامزاده سازها هم مثل شما دنبال دست و پا کردن هویت جعلی برای خودشون هستند.
ما هیچ احتیاجی به جنگ و خونریزی و اینجور چیزهایی که شما اگر قدرتش رو داشتید در نسل کشی لحظه ای درنگ نمی کردید نداریم ما سواد داریم دانش داریم آگاهی داریم تاریخ داریم مفاخر ملی و بومی داریم از همه مهمتر سردار ملی و سالار ملی داریم که روزگای آرزو داشتند باگو و گنجه و قره باغ رو به ایران برگردونند و در کل ما میدونیم کی هستیم ولی امثال شما که حیران ساختن و دست و پا کردن هویتی جدید برای خود هستید شاید برای اثبات خود به جنگ و خونریزی متوسل بشید!