Skip to main content

به آقای کیانوش توکلی گرامی

به آقای کیانوش توکلی گرامی
بهمن موحدی(بامدادان)

به آقای کیانوش توکلی گرامی
شما نوشته اید که عربستان در باتلاق یمن گیر کرده است؛ حال آقای توکلی نظرتان درباره باتلاق سوریه چیست؟ آیا آخوندهای حاکم برایران درباتلاق سوریه و ایضاً در باتلاق یمن گیر نکرده اند؟ رژیم جمهوری اسلامی برای کشورگشایی و ایجاد امپراطوری شیعی و فرقه گرایی و شعله ورساختن جنگهای مذهبی، سوریه و یمن و کل منطقه را خون و گند و کثافت کشانده است و به قول خودشان عمق استراتژیک شان را تا قلب آفریقا نیز گسترش داده اند و در نیجریه دخالتهای مخرب و بی ثبات کننده می کنند و به کنیا سلاح ارسال می دارند، به نظر شما هدف شان از این کارها چیست؟ با کمی بازگشت به گذشته می توان مشاهده کرد که چگونه یاری و کمک رساندن آخوندهای حاکم بر ایران به حکومت بشار اسد در سرکوب فاز مسالمت آمیز انقلاب سوریه و متعاقب آن در گرفتن جنگ داخلی و کشتار وسیع غیر نظامیان اهل سنت، بزرگترین موج جهادیسم را در جهان -

سبب شد و به جهاد گرایی سلفی که در سالهای آخر منتهی به انقلاب سوریه ضعیف ترین وضعیت خود در سالهای پس از جنگ عراق را سپری می کرد، حیات دوباره ای بخشید. در این رستاخیز خونبار ، سازمان تروریستی القاعده به سرعت توان خود را در خدمت اهداف تازه در سوریه و عراق قرار داد و در این راه از شبکۀ عظیم تشکیلات خود در ایران بهره گرفت . امروز دیگر تمام جهانیان می دانند که رژیم جمهوری اسلامی با القاعده و طالبان در ارتباط ویژه ای می باشد و جمهوری اسلامی به القاعده و طالبان کمکهای بسیار سخاوتمندانه ای می کند! پاسدار آدمکش و قاچاقچی "قاسم سلیمانی" شخصاً به آقای "طارق الهاشمی" معاون وقت نخست وزیری عراق گفته بود که ما با القاعده در ارتباط هستیم و به آنها کمک می کنیم! بر طبق اسناد منتشر شده "اسامه بن لادن" همیشه به یاران نزدیک خود می گفت : «"ایران شاهرگ اصلی تامین منابع مالی ، نفرات و ارتباطات ما است"» طبق گزارش رسمی کمیسیون تحقیق حادثه تروریستی 11 سپتامبر ، دستکم 8 تن از 14 هواپیماربایی که هواپیمای مسافربری را به برج های تجارت جهانی در نیویورک و پنتاگون در واشنگتن کوبیدند در فاصله زمانی اکتبر 2000 تا فوریه 2001 از مسیر ایران استفاده کرده بودند.
تروریزم و بنیاد گرایی اسلامی ( چه از نوع سنی سلفی و چه از نوع شیعه) در جهان و فرقه گرایی و جنگ شیعه و سنی و نسل کشی های مذهبی در خاور میانه با قدرت گرفتن رژیم جمهوری اسلامی در ایران متولد شد و با سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی به دست خلق ایران نیز خواهد مُرد.