Skip to main content

تنها زبانی که آخوندهای حاکم

تنها زبانی که آخوندهای حاکم
بهمن موحدی(بامدادان)

تنها زبانی که آخوندهای حاکم بر ایران و مزدورانشان مي فهمند قاطعيت است. و عربستان با عملیات توفان قاطعیت در یمن، دهان آخوندهای حاکم بر ایران را خونین کرد. رژيم جمهوری اسلامی كه با بن بستها و بحرانهای استراتژیک و مرگبار روبرو است، در دو دهۀ اخير صرفاً از سياست ضعيف و استمالت جويانۀ غرب و سكوت كشورهای منطقه در مقابل تجاوزكاريهايش حداكثر استفاده را كرده و ضعفهای خود را با دخالت در كشورهای منطقه جبران كرده است. خلع يد از آخوندها و مزدورانشان در يمن، بايد به تمامی منطقه بويژه عراق و سوريه تسری يابد.صدور تروریزم و ارتجاع وبنيادگرايي بخشی از استراتژی رژيم برای حفظ حاكميت است.رژيم جمهوری اسلامی به همين دليل جنگ ايران وعراق را راه انداخت و از همان هفته اول که امكان آتش بس وصلح وجود داشت به مدت هشت سال ادامه داد. آخوندها از ابتدا رويای احيای خلافت عثمانی و امپراطوری اسلامي را در سر می پروراندند و -

تسلط بر عراق برايشان سكوی پرشي براي تشكيل اين امپراطوری بود. قانون اساسي رژیم جمهوری اسلامی و تصريحات رهبران آن خواستار ايجاد ” اتحاد جماهير اسلامي” است و ايران را ” ام القري” جهان اسلام ميداند. بي جهت نيست كه رژيم جمهوری اسلامی با وقاحت سوريه را استان سی وپنجم خودش ميداند و چهار پايتخت عربی ( بغداد، دمشق، بيروت و صنعا) را تحت سلطه خودش ميداند و علی يونسی مشاور آخوند روحاني از عراق به عنوان پايتخت ايران نام برده است.
مردم ايران همانگونه كه با جنگ با عراق بصورت گسترده مخالفت كردند، با سياست صدور تروریزم و فرقه گرایی و بنیاد گرایی و ارتجاع رژيم جمهوری اسلامی به ساير كشورها نيز قوياً مخالفند و به خوبي آگاهند كه هدف رژيم از اين مداخلات وجنگ افروزيها، فقط وفقط حفظ و ادامۀ حاكميت منفورشان است.
عمليات توفان قاطعيت ائتلاف عربی به رهبری عربستان مي بايست تا قطع كامل ايادی آخوندهای حاکم بر ایران در يمن ادامه يابد. رژيم جمهوری اسلامی وبرخي از قدرتهای منطقه و جهاني ميخواهند با فريبكاري و پيشنهاد مذاكره با حوثي‌ها آنها را نجات داده و جاپای خود را در يمن و در مجاورت باب المندب حفظ كند. ادامه توفان قاطعيت تا رسيدن به همه اهدافش از جنگهای بسيار بزرگتر و خونين تر و گرانقيمت تر در منطقه جلوگيري خواهد كرد.