Skip to main content

جناب دونالد ترامپ,

جناب دونالد ترامپ,
peerooz

جناب دونالد ترامپ,
متاسفانه من از کمک و یاری آن رمالان که به شما در پیش گوئی و غیب گوئی کمک میکنند برخوردار نیستم و تنها به آنچه شما, جناب دونالد ترامپ فرموده اید باور دارم و آن اینکه شما با ۱۷ سازمان جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا در افتاده اید که به درستی ثابت کنید که روسیه هیچگونه دخالت مستقیمی در انتخاب شما نداشته است و احتمالا در باره سوریه و اوکراین و ناتو با روسیه کنار خواهید آمد. از آنچه تاکنون فرموده و انجام داده اید ظاهرا مساله چین در درجه اهمیت قرار دارد و شاید بتوانید بین چین و روسیه اختلاف بیندازید. و این موضوعی ست بین شمای " بیزینس من " و پوتین سیاست مدار حرفه ای.

مساله مهم در درجه اول برای امریکا و در درجه دوم برای دنیا اینست که اکنون, تمام قوه مقننه و قضائی و اجرایی آمریکا در دست جمهوری خواهان است و از این ترکیب تجدید حیات رونالد ریگان و مارگرت تاچر, بوی بهبود از اوضاع

جهان شنیده نمیشود مگر آنکه شما با جن های غیب گوی خود به بینوایان کمکی مرحمت بفرمائید. مساله اسرائیل و فلسطین هم که از قرار معلوم در دست داماد شما, فرزند بساز و بفروش نیو یورکی ست که پدرش بخاطر کثافت کاری های خود به زندان رفته بود. " وزان پس, که داند کزين کارزار , کرا برکشد گردش روزگار " ؟