Skip to main content

سیا بعد از چهل سال سرکوب مردم

سیا بعد از چهل سال سرکوب مردم
Anonymous

سیا بعد از چهل سال سرکوب مردم ایران، بدست رفسنجانی او را برداشت. رفسنجانی دیگر بدرد نمیخورد. مهره ای سوخته بود. با ورود ترامپ به صحنه اکنون نوبت سید علی است. بدین سبب دائی سید علی، آقای حسین در نامه ای فوری به وی نوشته است، قبل از اینکه بدست سیا به دیار باقی به شتابد، در فرصت اندک که برایش باقی مانده است هر چه زودتر حلقوم جامعه را رها کند، زندانیان سیاسی زندانهای ایران را آزاد کند. میر حسین موسوی نخست وزیر پیشین و کروبی را فورا آزاد کند! و قبل از اینکه توفان از راه رسد، برای خود راه تنفسی داشته باشد. و الا در صورت مرگ نیز، مردم استخوانهایش را از قبر بیرون کشیده آتش خواهند زند. چون صدای توفان و زلزله سیاسی هر روز ملموستر و نزدیکتر از پیش احساس میشود، برادران قاچاقچی سپاه پاسداران، یکی بعد از دیگری دفاتر اسناد و مدارک مالی اقتصادی در تهران را به آتش میکشند، تا مدارک دزدیهایشان

زیر خاکستر مدفون شود. چنین رفتاری، اوایل سقوط رژیم شاهنشاه آریامهر پدرتاجدار ملت واحد ایران، خدای خدایگان، صلوات الله علیه وآله وصلم، نوه کوروش کویر هخامنشی! شاه شاهان و نسل خدا بیامرز هوخشتره، در سرزمین اهورائی میدان غار و حصیر آباد تهران را به یاد میآورد. در آن زمان نیز سران رژیم شاهنشاهی با عجله و در حال فرار پولهای خزانه را به حسابهای شخصی خود واریز میکردند، تا بعد از فروپاشی رژیم شاهنشاهی پهلوی، نواده کوروش کبیر صلوات الله علیه، در اروپا با میلیونها دلارهای بسرقت برده زندگی مجلل و رفاه و آسایش کم نظیری برای خود مهیا کنند، و در کنار فاحشه های طناز و گرانقیمت و مو بلند اروپائی، بقول خودشان به عشق ملت واحد، زبان واحد، و امت واحد، ایران ـ فارس عزیز شان، با عنایت و توفیق حضرت آقا امام زمان شیعه اثنا العشری، در کنف حمایت امدادهای غیبی با ملاحت تمام!، عشق و حال و کیف دنیا را بکنند! هنگام نوشیدن بهترین شرابهای فرانسوی، صرف خاوریا روسی دریای خزر، هر از گاهی بخاطرعشق به وطن عزیزشان، با صدای سوزناک معین هنگام صرف چلوکباب سلطانی در بهترین رستورانهای پاریس خاطرات ماضی را با خون دل تجدید فرمایند و آه بکشند، و مستانه اشک شوق و خوشبختی بریزند. بارک الله! به این میگن ناز شست! وقتی میگن پان ایرانیستها و پانفارس خیلی تمدن دارند. باید قبول کرد!
بنا بر همین موهبت فراوان پانفارسهای ملوس آریا پرست! اکنون وقتش است، بنا به ماهیت تاریخی آریائی اهورائی، نژاد پاک هوخشتره شان! ، به برادران آریائی پاک نژاد خود، به آقا مسلم در راه اندازی کردستان از جابلقا تا جابلسا یاری فرمایند! اگر این کار را نکنند دیگر گوش ملت واحد ایرانفارس و امت مسلمان اثناالعشری را با کلمه "آریا" مثل وز وز بی وقت مگس مزین نفرمایند! دل سید علی را بیش از این مغشوش به کدر ننمایند. زیرا حضرت ایشان کم کم دارد به آخر خط نزدیک میشود. تنها کارت سوخته ای در دست دارد خواهد گفت، هر چه شده تقصیر رفسنجانی بود. کوسه نیز اکنون در محضر ملائکه های عشوه گر در کنار جوی کوثر در حال شرب شربت شهادت بحال عیش و طنازیست! دیروز به سید علی تلفن زده بود. و اگر قضیه چنین باشد، آنوت باید به امدادهای غیبی توسل جست. و مثل رئیس جمهور پرافتخار و مبارک اسبق شان حضرت صلوات الله علیه ماحمود احمدی نژاد!، از چاه مبارک جمکران امداد خواست.