Skip to main content

وقتی‌ که هر ایرانی دلسوز این

وقتی‌ که هر ایرانی دلسوز این
بهمن موحدی(بامدادان)

وقتی‌ که هر ایرانی دلسوز این کامنتها و مقاله های چندش آور فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک را می خواند عرق شرم بر جبینش می‌نشیند.
من واقعاً در شگفتم که چرا مسئولان ایران گلوبال به این فاشیست های پان ترک در این تارنما اجازۀ جولان دادن می دهند.
من مطمئن هستم که جریان پان ترکیسم و تجزیه طلبان آذربایجانی از سوی سران رژیم پلید جمهوری اسلامی و اطلاعاتی های جنایتکارشان هدایت می‌شوند تا بهتر بتوانند فرهنگ ایران زمین را به فنا بکشانند و ترس و وحشت از تکه پاره شدن ایران را در دل‌‌های ایرانیان بنشانند‌ و افکار مردم و اپوزیسیون را منحرف کنند. گردانندگان شریف و مبارز تارنمای ایران گلوبال نباید در دام مزدوران اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی بیفتند. شما خودتان کلاهتان را قاضی کنید و ببینید که وقتی رژیم پلید جمهوری اسلامی بهترین جوانان ایران را تنها به علت وبلاگ نویسی و یا عدم رعایت حجاب کامل به زندان‌ها -

میفرستد و به آنها تجاوز می‌کند و در زیر شکنجه‌های هولناک انسانهای بیگناه را میکشد واحکام ضدبشری نقص عضو و سنگسار را اجرا می‌کند چگونه به این خائنین نژادپرست پان ترک اجازه می دهد که شلوغی‌ راه بیندازند و در استادیوم های ورزشی جلوی چشم مزدوران انتظامی رژیم شعار "مرگ بر فارس" و "خلیج عربی" و "آذربایجان ایران نیست" را سر بدهند!!!!
این خائنین پان ترک نمی دانند که با سر دادن این شعار‌های راسیستی و ارتجاعی، خود را به چه روز سیاهی در فردای سرنگونی آخوندهای پلید و ضدایرانی می اندازند، آب به آسیاب ریختن آخوندها و خیانت به ایران دارای عقوبت سختی می باشد .در فردای سرنگونی آخوندها باید فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک را به اردوگاههای کار اجباری فرستاد تا بفهمند که فرهنگ تعامل کدام است و فرهنگ توحش و نژاد پرستی کدام ، ایران تجزیه شدنی نیست.