Skip to main content

عربستان منافع مشترکی با

عربستان منافع مشترکی با
Anonymous

عربستان منافع مشترکی با امریکا ندارد . عربستان یک نوچه امریکا در منطقه است فقط می تواند بلی قربان بکوید وزیر عربستان می خواهد اعتبار عربستان را با امریکا یکی نشان دهد. عربستان منتظر دستورات ترامپ است نه منتطر مذاکره در باره مسایل منطقه .. و به این می گویند ما با امریکا منافع مشترک داریم تا شرمنده مردم خود و منطقه نشوند .
و گرنه امریکا برای دستشویی رفتن هم با عربستان مشورت نمی کند . ای کاش خبرنگار از وزیر عربستان می پرسید چند تا از این منافع مشترک عربستان و امریکا نام ببرید. اما اینکه می گوئید امریکا نمی تواند همزمان با داعش و در چند جبهه بجنگد. اولا من متاسفم تا حالا شما متوجه نشده ای که داعش فقط یک اسم است و بعضی کشور ها کارهای خود را با این اسم انجام می دهند.
دوم امریکا نه برای خاک خودش می جنگد نه برای مذهب می جنگد و نه برای ناموس می جنگد و نه برای عدالت و دمکراسی می جنگد.

امریکا و اروپا با جنگ تجارت می کنند. امریکا تا مطمعن نشود در جنگ 10 دلار خرج می کند 100 دلار برداشت نخواهد کرد جنگ نمی کند. و همچنین امریکا باید مطمعن شود طرف مقابل جنگ یک کربه در مقابل شیر است. و گرنه امریکا و امریکایی اهل ریسک و مرام نیستند از خود جان گذشتگی کنند. انهایی که با فرهنگ و زندگی روزمره امریکایی ها اشایی دارند بهتر متوجه حرفهای من هستند. در امریکا مادر فرزند خودش را که در خانه از روی عصابانیت وسایل خانه را شکسته به دادگاه می برد و در خواست غرامت می کند. پدر فرزند خود را به خاطر 500_ 600 دلار در دادگاه به محاکمه می کشد برادر برادرخودش را . خواهر خواهر خودش را همچنین. حالا با این حساب چرا باید امریکا در چند جبهه بجنگد؟ و برای چی؟
در اخر تما گروههایی که با هر نامی در منطقه ما می جنگند خودسر نیستند و هر کدام از انها متعلق یک کشور هستند و هدایت می شوند. چرا امریکا صدام حسین را در عرض سه هفته شکست داد ولی الان چند ماه است که نمی تواند موصل را بگیرد؟؟