Skip to main content

کردهای ترکیه یک فرصیت طلایی

کردهای ترکیه یک فرصیت طلایی
Anonymous

کردهای ترکیه یک فرصیت طلایی را از دست دادند و به جای همسویی با اردوغان و قبول روشهای دموکراتیک مبارزه، باز هم بازیچه قدرتها گشتند و همسویی با تروریسم را ترجیح دادند. نتیجه اینکه هر چه به دست آورده بودند در حال نابودی است. خونریزی، تروریسم، نابودی منطقه شرق ترکیه و کشیدن دولتها برای استفاده از شرایط به وجود آمده به نفع خودشان و...
دولتهای ایران، عراق، سوریه و ترکیه متوجه هستند که قدرتهای بزرگ از عامل کرد برای به آتش کشیدن منطقه استفاده می کنند. این دولتها تصمیم گرفته اند که در مقابل این تهدید متحد شوند ولو اینکه اختلافات عمیق هم دارند.
عملکردهای کردها در قتل عام ترکمنها و اعراب در سوریه و عراق نیز مردم منطقه را بر علیه این جانیها متحد کرده است. تنها امید تروریستهای کرد به آمریکاست که آن هم توهمی بیش نیست. آمریکا منافع ملی خود را در چهار کشور به خاطر عده ای تروریست که هم نفرت مردم

منطقه را جلب کرده اند و هم دولتهای منطقه با وجود اختلافات عمیق حاضر به همکاری برای مقابله با تروریسم کرد هستند را نخواهد داد.
ما آذربایجانیهای جنوبی نیز نباید فراموش کنیم که تروریستهای کرد برای ریختن خون مردم بی گناه آذربایجان غربی منتظر فرصتی مناسب هستند. همانطور که اسماعیل سیمکو از شرایط به وجود آمده در جنگ جهانی اول استفاده کرد و دها هزار آذربایجانی را قتل نمود. همانطور که قاسملو فرمان حمله به نقده را داد و مردم بی گناه را کشت. طبیعتأ باید با اعراب عراق، سوریه و برادران ترکمن در سوریه و عراق متحد شویم تا از خونریزیهای تروریستها جلوگیری کنیم. خواهان جنگ نیستیم اما برای دفاع از خود حاظر شویم.