Skip to main content

هموطنان و مخصوصاً جوانان گُل

هموطنان و مخصوصاً جوانان گُل
بهمن موحدی(بامدادان)

هموطنان و مخصوصاً جوانان گُل ما باید بدانند که طرفداری از رژیم اسرائیل و قربان صدقه رفتن برای نتانیاهو همان چیزی است که این آخوندهای پلید می خواهند. از ابتدای انقلاب تا بحال رژیم تمام مخالفان خود را متهم می کند که با اسرائیل رابطه دارند!!!! وقاحت و بی شرمی رژیم تا به حدی است که به مبارزین جان برکف و قهرمان کمونیست و مجاهد، انگ اسرائیلی بودن می زنند!!!
مگر آخوندهای بی حیا به قیام سراسری خلق قهرمان ایران در سال 88 نمی گویند فتنه اسرائیلی سال 88 ! جوانان عزیز ما باید متوجه باشند که تمامی دود و دم ها و معرکه گیریهای ضد صهیونیستی و ضدامپریالیستی آخوندها، پوشالی و دروغین است. در دوران خمینی خون آشامِ گور به گور شده که شعارهای ضد صهیونیستی رژیم گوش ها را کر کرده بود، رژیم برای روشن نگه داشتن تنور جنگ ضدملی و امپریالیستی ایران و عراق و هرچه طولانی کردن آن از اسرائیل تجهیزات نظامی مدرن می خرید -

و اسرائیل نیز با کمال میل با آخوندها همکاری می کرد .
رژیم جمهورى اسلامى با رژیم اسراىٔيل از جهت مبانى ساختارى يا مهندسى اجتماعى ـ سياسى با هم در شباهت كامل قرار دارند. ساختمان اين دو رژیم بر پایۀ اسطوره هاى مذهبی استوار شده است. جمهورى اسلامى بر پایۀ قانون اساسى آن، استوار است بر اسطورۀ امام غايب كه هم معصوم است و هم رهبر و راهنماى الهى امت است؛ چنان كه ساختار اجتماعى و سياسى حكومت آن ناشى از ايمان به خدا و تسليم دربرابر مشيت و تشريع الهى ست.
اسراىٔيل مدعى است كه بر اساس ساختار سياسى دولت مدرن يعنى حقوق شهروندى افراد، برپایۀ انتخابات و تفکیک قواى سه گانۀ حاكم بنا شده است و از اين نظر تنها دولت دموكراسى در خاور ميانه است. اما اين ادعا به دلايل گوناگون، مخدوش و بى پايه است و در نتيجه، دولت اسراىٔيل نه فقط یک دولت دموكرات نيست، بلكه يك دولت مستبد خودكامه است. كشور اسراىٔيل و به دنبال آن دولت اسراىٔيل از دوپايه تركيب شده كه از اساس و خواه ناخواه محكوم به استبداد مطلقه مى شود. پایۀ اول استبداد مطلقۀ اسراىٔيل بر اسطورۀ «قوم برگزيده» «ارض موعود» و «حق مالكيت ابدى بر سرزمين كنعان يا فلسطين» استوار مى شود كه خداوند به قوم يهود و دوازده سبط و قبيلۀ فرزندان يعقوب بخشيده است. بدين صورت، سرزمين فلسطين محل سكونت اختصاصى مردمى ست از نژاد يهود و مذهب يهود و در نتيجه، حقانيت دولت اسراىٔيل متكى به الهيات قوم يهود است. ابراهيم بنيانگذار ايمان يهوديت و موسى قانونگذار آن است كه اصول آن در كوه سينا از سوى خداوند به موسى ابلاغ شده است.
جوانان عزیز ما باید این مهم را درک کنند که بین رژیم جمهوری اسلامی و رژیم اسرائیل شباهت های زیادی وجود دارد، هر دو سیستم مذهبی هستند و اشغالگر.
به امید رهایی خلق های ایران و فلسطین از چنگ اشغالگران آخوندی و صهیونیستی.