Skip to main content

جناب مجددی

جناب مجددی
Anonymous

جناب مجددی
از اینکه شما را همردیف بهمن موحدی آوردم حق دارید دلخور شوید. من پوزش می طلبم. راست می گویید ایشان آدم یک بعدی است که در تونل زمان چند دهه پیش گیر کرده و با دهن دریدگی به عوام الناس با رژیم در مبارزه است! بگذريم.
واما در مورد جنابعالی:
نفرت شما نسبت به ترکان غیر طبیعی است. اگر فقط به خاطر آنست که ترکند پس شما دچار بیماری شیزوفرنی هستید. تصور شما که من همان دکتر انزابی هستم هم اینرا تایید میکند. برای شما کلوزپین تجويز میکنم و پول نسخه هم نمیخواهم.
اگر نفرت شما بخاطر هویت طلبی انهاست خبر بد این است که این تنفر در شما بيشتر رشد کرده و ممکن است باعث سکته قلبی یا مغزی شود. چون این جریان رشد فزاينده ای دارد.
تنها آلترناتيو دیگر اینست که ماموریت دارید به اختلاف بین ملل در ایران دامن بزنید. دلیل آنرا در ادامه بخوانید..

فرض کنیم تئوری شما در مورد تاريخ ترکان درست باشد. پس ترکان 400 سال در منطقه ساکن بوده اند و با مردم بومی در آمیخته و منطقه ترک زبان گشته است. موجودیت این کشور را هم به بدی یا خوبی برای 1000 سال حفظ کرده اند. . چرا نباید بتوانند زبان خود را در امور زندگی خود استفاده کنند. حكومت اروپاییان مهاجر در امریکا نصف این مدت عمر دارد. بنابراین مخالفت با این مسئله مخالفت با اصول حقوق بشر است و منطقی نیست پس باید کاسه ای زیر نیم کاسه باشد. ترکان تاریخی چند صد ساله یا چند هزار ساله داشته باشند چه تغییری در امور حقوق بشری خواهد داد؟