Skip to main content

جناب توکلی،

جناب توکلی،
Anonymous

جناب توکلی،
به جرعت می شود ادعا کرد که شما از روشنفکر ترین فارسها هستید و تا به حال ثابت کرده اید حد اقل قادر به شنیدن طرف مقابل را د ر این سایت دارید و البته ریتینگ سایت را نیز در نظر گرفته اید.
خوشال هستم که شما با نوشتن "... باور کن برخی از این نژاد پرستان ترک ، چنان می نویسند که درج و برجسته کردن نظرات آنان بهترین ضد تبلیغ علیه نژاد پرستی است" افکار خود را معرفی کرده اید. به نظر شما عکس المل ما ترکها به عملهای نژادپرستانه پان ایرانیستها " بهترین ضد تبلیغ علیه نژاد پرستی است" . یعنی وقتی شما نیز به جای مبارزه علنی با ظالم به مظلوم بند می کنید ما حق داریم ادعا کنیم که نژاد پرستی در ذهن شما ها آنقدر رسوخ کرده است که نا خود آگاه از آن دفاع می کنید. انگار کامنتهای نژاد پرستانه و توهین های علنی و ناموسی، بر علیه ترکها را نمی بینید.
بعد از ترور سفیر روسیه

در آنکارا در سایت شما " دفاع از تروریسم در ایران گلوبال ممنوع!" را دیدم. خوشحال شدم که سایت شما بعد از این فرصتی به تبلیغ تروریسم پ ک ک نخواهد داد اما حمایت از تروریسم ممنوع نشد. انگار تروریست "خوب" و " بد" دارید . در همان کشوری که زندگی می کیند، پ ک ک را یک گروه تروریستی می دانند اما شما...
امیدوارم ناراحتتان نکرده ام بلکه استاندارد دوگانه تان را ذکر کردم.