Skip to main content

جناب کیانوش,

جناب کیانوش,
peerooz

جناب کیانوش,
عجالتا به چند نکته اشاره میکنم.
اولا, خیر پیش و با آرزوی موفقیت برای کار تمام وقت و تقریبا غیر ممکن کنترل کامنت ها. این سایت به ابتکار شما ایجاد شده و تا کنون بیش از آنچه باید به مراجعین فرصت داده اید تا خود را آنچنان که هستند بنمایانند و فکر میکنم چهره ها شناخته شده اند. و چون آزادی بیان که جزئی از آزادی ست, نمیتواند نامحدود باشد و تعریف حدود آن دقیقا مشخص نیست, برای این سایت حدود آن به دست شماست و مختارید که آنچه به نظر شما درست نیست را حذف کنید و باسابقه شما و تجربه ایران گلوبال کسی نمیتواند ایراد منطقی داشته باشد؛ قاضی دیوان عالی امریکا گفت که تعریفی برای مطلب مستهجن ندارد ولی وقتی آنرا دید, آنرا میشناسد.

راجع به جمله " مخالفت با هرگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی ", ما در ایران نژاد های جداگانه سیاه و سفید و زرد و قرمز نداریم.

ایران چهار راهی بوده است که تمام این " نژاد ها " از آن عبور کرده و در آن زاد و ولد کرده اند, در ایران آنچه که ما داریم افراط گرائی ست که یکدیگر را به نادرست به نژاد پرستی متهم میکنند و باید فکری به حال آنان نمود که شروع آن با عدم انتشار کامنت کسانی ست که ثبت نام نکرده اند.

معنی اینکه سایت " آماج حملات سختی قرار گرفت و از برخی امکانات محروم شد." بر من روشن نیست. گرچه آنها که سایت را به تجزیه طلبی متهم میکنند تا حدودی در باره کامنت های حمله ای و کلیشه ای مکرر در مکرر محق اند اما درک نمیکنند که " تجزیه طلبان " در سایت ها و رادیوها و تلوزیون ها به زبان خود در این راه میکوشند و احتیاجی به ایران گلوبال ندارند. ایران گلوبال سایت آزاد بدون " سانسور عقیدتی " ست که برای تبادل نظر و درک نظر دیگران به وجود آمده است, که کج فهمی ها را برطرف و به رفع اختلافات کمک کند. صورت مساله را پاک کردن حل مساله نیست. و این تازه شروع گفتگوست و
این موضوع احتیاج به تبادل نظرات بیشتری دارد.