Skip to main content

با تشکر از کامنت نویسان و

با تشکر از کامنت نویسان و
peerooz

با تشکر از کامنت نویسان و برای آنها که جهت جناب کیانوش برنامه تعیین میکنند که کامنت باید چنین باشد و چنان نباشد, در صورت امکان لطفا لیستی از آنچه که باید باشد و نباشد تهیه و آنرا به متخصص نرم افزار کامپیوتری ارایه دهید تا برنامه ای بنویسد که با چنین فیلتری کامنت های ایران گلوبال را تصفیه نماید, زیرا باید ها و نباید ها آنچنان زیادند که کنترل کامل آنها با مقدرات موجود, از عهده فرد خارج است. این گوی و این میدان.

مساله " تجزیه طلبان " تیغی دولبه است که از هردو طرف میبرد و حذف آن, حذف صورت مساله است. همانطور که ذکر شد " تجزیه طلبان " امکانات وسیعی به زبان خود دارند و برای تبلیغ احتیاجی به سایت فارسی زبان ندارند و علت حضور آنها نه بحث و گفتگو, بلکه تحریک افراط گرایان مخالف است که با وادار کردن آنها به ناسزا گوئی به هم مسلکان خود بگویند میبینید که ما دروغ نمیگوییم ؟

که با این اقدام درست با تفرقه افکنی به حفظ منافع رژیم اسلامی کمک مینمایند؛ و برمیگردیم به مشکل اصلی که گرچه نمیشود " تمام افراطیان را معدوم کرد " ولی میتوان فعالیت آنها را کنترل و مقالات و کامنت ها را حذف کرد بدون اینکه به گفتگوی سالم لطمه ای بخورد و این وظیفه ادیتور سایت میباشد.