Skip to main content

جناب توکلی

جناب توکلی
ALTIN

جناب توکلی

از این پس کوچکترین اهانتی در کامنت‌ها و مقالات به تورک‌ها بشود برای مثال روزانه بخش کامنت‌های سایت با دهها کامنتِ اسپمِ فله‌ای از طرف اشخاص معلوم‌الحال جهت نفرت‌پراکنی بر علیه تورک‌ها پر شود و یا در مقالات دهها هزار فعال حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی به عنوان "انگل سیاسی" قلمداد شده و یا کلمات چاله‌میدانی مثل نقل و نبات جهت ترور شخصیت مخالفان مورد استفاده قرار گیرند اما در مقابل پاسخ متقابل به فحاشان و پرخاشگران مسدود شود، به حساب راضی بودن شما از فحاشی و پرخاشگری به تورک‌ها گذاشته خواهد شد.

***
امیدورام هدفتان از اعمال محدودیت برای کامنت‌ها، صرفاً حذف نظرات فعالان ملی تورک آزربایجان جنوبی و در مقابل باز گذاشتن دهان فاشیست‌ها برای فحاشی و پرخاشگری به فعالان ملی تورک‌ با سنگر گرفتن پشت نقاب مقابله با تجزیه‌طلبی (!!!؟) نباشد.

برای من سؤال است که شما که ادعای دموکرات بودن دارید چرا با فاشیست‌ها کاملاً مهربانانه و نوازشگرانه برخورد نموده و نگاهی عادلانه بین فاشیست‌ها و فعالان ملی تورک ندارید!!!؟ در کمال تعجب خودتان می‌گویید فقط "یک" کامنت بهمن موحدی را تاکنون عدم انتشاز زده‌اید در حالیکه خوب می‌دانید اگر واقعاً نگاهی عادلانه و منصفانه داشته باشید به دلیل مملو بودن نظرات وی از فحاشی و پرخاشگری، اکثریت قریب به اتفاق کامنت‌هایش اصلاً قابل انتشار یافتن نیستند ولی شما فقط یکی از آنان را تاکنون حذف نموده‌اید اما در مقابل کمتر کامنتی از فعالان ملی تورک وجود دارد که آنان را با نقطه‌چین نمودن سانسور ننموده باشید و یا کامنت‌های بسیار فراوانی از تیغ حذف سایت نتوانسته‌اند عبور نمایند این امتیاز ویژه دادنتان به فحاشان و پرخاشگرانی مانند بهمن موحدی و پلوخوری راه‌ انداختن در سایت برای آنان آیا به دلیل قائل شدن حق ریش‌سفیدی برایشان می‌باشد و یا دلیل خاص دیگری دارد!!!؟

***
استاندارد چند گانه و یا به عبارت ساده‌تر، یک بام و چند هوایتان در برخورد با کامنت‌های دوستان و همفکران سیاسی‌تان نسبت به کامنت‌های مخالفتان کاملاً آشکار است. برای من سؤال است که شما چرا دهان آن دوست همنامِ سلطنت‌طلبِ هم‌ولایتی‌ِ بددهن‌تان را برای هرگونه فحاشی و پرخاشگری باز گذاشته‌اید و حتی اکانت مستقیم سایت را به وی داده‌اید تا در مقالات و کامنت‌ها به بدترین شکل ممکن به مخالفانش فحاشی و پرخاشگری، حتی در سطحی بسیار مستهجنِ غیر قابل تحمل نیز بنماید اما چرا این پارتی‌بازی را از فعالان ملی تورک دریغ می‌نمایید!!!؟

***
طبق شواهد روشن افراد نزدیک به سایت وظیفه‌ی تخریب دیالوگ با ارسال نظرات جعلی به اسم کاربران دیگر و یا ارسال کامنت با نام‌های اجق‌ وجق جهت تخریب دیاگوگ منطقی و ترور شخصیت کاربران سایت را به عهده دارند. بارها دیدم قبل از انتشار کامنت من، پاسخ آن نیز همراه با کامنت بالا آمده است در حالیکه باید منطقاً ابتدا کامنت منتشر شود و مدتی در مقابل دید کاربران دیگر قرار گیرد و سپس به آن پاسخ داده شود اما در کمال تعجب به محض انتشار کامنت، پاسخی با یک اسم اجق وجق از قبیل "به آلتین مغول‌زاده" و حتی با ادبیاتی بسیار مشمئز کننده‌تر منتشر می‌شد که نشان می‌داد نویسنده‌ی آن احتمالاً ارتباطی با تأیید کامنت‌ها دارد و جالب است که کاوه جویا مسئول کامنت‌ها می‌گفت که ارسال کامنت‌های جعلی به نام کاربران دیگر، چیز غیر عادی نیست چون این نام در مالکیت انحصاری شما نیست یعنی ایشان به رغم اعتراض کاربران، با چشم بستن بر هدف مغرضانه‌ی تخریبی که پشت ارسال این کامنت‌های جعلی وجود دارد کاملاً از ارسال کامنت‌های جعلی به نام کاربران دیگر راضی و خشنود بود!

***
بارها اینجا نوشتم باید رفتار ترول‌گری به عنوان واقعیت فضای مجازی پذیرفته شود. روی رفتار برخی کاربرنمایان که کامنت‌های فله‌ای جهت خرابکاری در روند گفتگوهای منطقی ارسال می‌نمایند هیچ نامی غیر از ترول‌گری جهت سوق دادن سایت به سمت لمپنیسم نمی‌توان نهاد بنابراین داده شدن اکانت مستقیم سایت به ترول‌های اینترنتی -که دلیل حضورشان در این سایت صرفاً نفرت‌پراکنی بر علیه تورک‌ها می‌باشد- از قبیل آن شخص معلوم‌الحال "اسامه مجددی"، که کار و زندگی‌اش را صرفاً جهت اسپم‌پراکنی بر علیه تورک‌ها گذاشته است بمثابه دشمنی با تورک‌ها می‌باشد.

***
بسیاری از کامنت‌های فله‌ای که با اسپم‌پراکنی تلاش بر نفرت‌پراکنی بر علیه تورک‌ها دارند به احتمال زیاد از طرف مزدوران ارتش سایبری رژیم نوشته می‌شوند اما برای من سؤال است که شما چرا به مزدوران ارتش سایبری رژیم می‌خواهید اکانت مستقیم سایت را بدهید تا بدون هیچ واسطه‌ای از صیح تا شب بر علیه تورک‌ها نفرت پراکنی نمایند!!!؟