Skip to main content

آن افرادی که به لنین و

آن افرادی که به لنین و
بهمن موحدی(بامدادان)

آن افرادی که به لنین و استالین لقب تبه کار را می دهند و اسم این دو را در کنار اسم خون آشامانی مثل هیتلر و خمینی و... قرار می دهند ، بویی از اخلاق و انصاف نبرده اند . براستی بزرگان کمونیست چه کار نموده اند که بعد از سالیان سال از ساواکی تا اطلاعاتی و پاسدار، از قلم بدستان نظام سلطنتی تا قلم بدستان خیمۀ ولایت فقیه علیه آنها لجن پراکنی می کنند و از نام و یادآوری دوران آنها گذر نمی کنند!
آیا غیر از این است که بزرگان کمونیسم خواب را بر خادمین دیکتاتوری شاه و شیخ آشفته می سازند؟
چند سالی است که زرادخانه های لجن پراکنیِ سلطنت طلبان ، ارتجاعیون مذهبی و نئو لیبرالهای وطنی هجمه ای را علیه تاریخ جنبش چپ و کمونیستی ایران و جهان آغاز کرده اند.یک یاوه نویسی تمام عیار با اهداف کاملاً طبقاتی و مشخص؛ تلاش برای بی آبرو کردن چپ در نظر مردم، بستن همۀ آن صفاتی که لایق خودشان و حامیان مالی و -

سیاسی شان است نثار کمونیستها و پیشگامان انقلاب مردم و پرولتاریای جهانی. یک روز لنین و کرونشتات و “قتل میلیونها نفر در جنگ داخلی”، یک روز استالین و “چهل میلیون آدمی که کشت”، یک روز مائو و “ده میلیونی که فقط در یک فقرۀ انقلاب فرهنگی نابود کرد”، یک روز هم حیدر خان و فداییان و جزنی و احمدزاده و پویان و اشرف و الی آخر.
این افراد دروغ دستگاه تبلیغاتی گوبلز و سپس CIA در مورد “40 میلیون کشته به دست استالین” و دیگر لاطائلات و اباطیل علیه بزرگان کمونیسم را تکرار می کنند .