Skip to main content

{کاربر پان‌کورد جمال}

{کاربر پان‌کورد جمال}
ALTIN

{کاربر پان‌کورد جمال}

اگر هیچوقت به نظرات تو پاسخ نداده‌ام علتش این است که هیچگاه نظرات فاشیستی مملو از تعصب کوردی تو را جدی نگرفته‌ام اما برای اینکه از دنیای توهمات و تخیلاتت بیرون بیایی نظر بگیر که:

اول: برای دیدن جهان آنطور که هست نه آنگونه که در توهماتت کوردی خود می‌اندیشی باید عینک کوردی را برای لحظه‌ای هم که شده کنار بگذاری تا جهان را نه از دریچه‌ی تنگ کوردی بلکه فارغ از تخیل‌پردازی‌‌های فاشیستی‌ات ببینی.

دوم: باید یاد بگیری که در یک فضای گفتگو قرار داری نه در کوههای قندیل با کلاشینکف آماده به شلیک و ملزومات فضای گفتگو با شبیخون زدن برای انجام عمل تروریستی متفاوت است.

سوم: دست گروههای شبه نظامی مانند پژاک که امثال شما می‌خواهید این گروههای تروریستی را به عنوان سازمانهای سیاسی کوردستان معرفی نمایید تا آرنج به خون جوانان تورک آزربایجان جنوبی آغشته است بنابراین

با مظلوم‌نمایی کوردی هرگز قادر به قرار دادن تروریستها در جایگاه مبارز سیاسی نخواهید شد.

چهارم: کوردها باید یاد بگیرند که تروریسم نه راه حل مسئله‌ی کورد و نه هیچ مسئله‌ی سیاسی دیگری در جهان نیست

پنجم: پان‌اکراد نمی‌توانند هم خدا را بخواهند هم خرما را. از طرفی با توهم ایجاد کوردستان بزرگ با اشغال سرزمین‌های دیگران به کشتار و قتل عام مردم منطقه پرداخته و از طرف دیگر تروریسم کوردی را به عنوان راه حل مسئله‌ی کورد جا بزنند. مسئله‌ی کوردهای تورکیه صرفاً مسئله‌ی داخلی تورکیه می‌باشد و به پان‌اکرادی مانند تو ارتباطی ندارد.

ششم: وجب به وجب خاک آزربایجان جنوبی سرزمین ازلی و ابدی تورک‌ها می‌باشد و هیچگاه هیچ رفراندومی در جغرافیای آزربایجان جنوبی برگزار نخواهد شد اما اگر کوردها بخواهند پایشان را از گلیم‌شان بیشتر دراز نمایند مثل زمان اوایل انقلاب با پاسخ کوبنده‌ی ملت ما که امروز بیدارتر از هر زمان دیگریست مواجه خواهند شد بنابراین از توهم الحاق حتی یک وجب از خاک آزربایجان جنوبی به کوردستان بزرگ خیالی‌تان بیرون بیایید.

هفتم: بله ژست گرفتن در مقابل دوربین‌های تلویزیونی برای نشان دادن اورمیه به عنوان شهری کوردنشین قطعاً مسئله داشته و این هوشمندی فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی را می‌رساند که با پاسخی قاطع پان‌اکراد را از توهم الحاق اورمیه به کوردستان بزرگ خیالی‌شان بیرون آوردند.

هشتم: اگر امثال تو نمی‌توانند درک نمایند که شعارهایی مانند "مرگ بر ف-ا-ر-س" به دلیل تقابل‌های شدید هویتی نشأت گرفته از سلطه‌ی فاشیسم فا-ر-س سر داده می‌شوند مشکل خودت است البته می‌دانیم که کوردها برخلاف خوش‌رقصی برای فاشیسم ف-ا-رس در ظاهر، در باطنشان از اینگونه شعارها قند در دلشان آب میشود. ملت ما برخلاف پان‌اکراد بجای دست زدن به اعمال وحشیانه‌ی تروریستی، با این قبیل شعارها اعتراض مدنی خود را نشان می‌دهد. ملت ما در طول تاریخ نشان داده است که خواهان مرگ هیچ ملتی نیست به شرطی که ملت‌های سلطه‌طلب مانند ف-ا-رس و کورد نیز این اصل انسانی را رعایت نمایند اما برای کسانی که پایشان را فراتر از اصول انسانی گذاشته و ملت بزرگ چند ده میلیونی را قربانی نسل‌کشی فاشیستی خود می‌نمایند شعارهایی مانند "مرگ بر" طبیعی‌ترین پاسخ ممکن می‌باشد.

نهم: آن زمانی که جنگ در سوریه بین گروههای مختلف چنان بالا گرفته بود که سگ صاحبش را نمی‌شناخت و پان‌اکراد به دلیل اعلام خودمختاری در سوریه با کانتون‌بازی شاخه‌ی سوری پ.ک.ک، "pyd" چنان در توهم کوردستان بزرگ غوطه‌ور شده بودند که چشمشان جلویشان را نمی‌دید در همین سایت نوشتم به دلیل روی هم افتادن منافع ابرقدرت‌های جهانی و قدرت‌های منطقه، هیچ تغییری در وضعیت کوردها نه در سوریه، نه در تورکیه‌، نه در عراق و نه در عیران رخ نخواهد داد اما توهم‌اندیشی مانع از واقع‌بینی پان‌اکرادی مانند شما شده بود که نمی‌توانستند این را درک نمایند که حماقت پ.ک.ک با اعلام استقلال از طریق کندن خندق در شهر کوچک جیزره، صرفاً کوردهای بیچاره را به کشتن داده و شهرهایشان را ویران می‌نماید اما به مرور که با شکست مخالفان دورنمای سیاسی سوریه مشخص‌تر شد پان‌اکراد خواهند فهمید که بازیچه شدن برای ابرقدرت‌هایی مانند آمریکا صرفاً سبب گوشت دمِ توپ شدنشان شده و اگر امروز با غوطه‌ور بودن در توهم ایجاد کوردستان بزرگ با کشتار مردم منطقه باد می‌کارند فردا طوفان درو نموده و یک لنگه دمپایی هم نصیبشان نشده و هیچ دستاوردی غیر از به کشتن دادن مردم کورد و ویرانی شهرهایشان نخواهند داشت.

دهم: گرچه ما در آزربایجان جنوبی در معرض تهاجم پان‌اکراد هستیم اما من همان حقوقی که به تورک‌ها قایلم به کوردها نیز قایلم به شرطی که برادری خود را ثایت نمایند و گرنه با دشمنی برخورد متقابلی غیر از دشمنی نخواهند دید.