Skip to main content

واقعیت این است که مهدی فلاحتی

واقعیت این است که مهدی فلاحتی
بهمن موحدی(بامدادان)

واقعیت این است که مهدی فلاحتی با دعوت کردن از "بچه پررو" در برنامۀ خود و مصاحبه با او، آبرو و اعتبار و حیثیت خود را به شدت به دست خود لکه دار کرد. فلاحتی در آن برنامه بجای اینکه به وظیفۀ اصلی خود که همان مصاحبه گری است بپردازد با "بچه پررو" همراهی می کرد و لاطائلات و مزخرفات او را تایید می کرد. گفته ها و افشاگری های ایرج مصداقی در باره "بچه پررو" کاملاً صحیح و درست می باشد. اما متاسفانه رویکرد و برخورد ایرج مصداقی با مجاهدین و بیشتر نیروهای مارکسیستی کاملاً کینه توزانه ، غیرمنطقی و بچه گانه است.
"بچه پررو" در جوک نامۀ رفیق آیت الله ! با علم کردن خامنه ای و مزخرفاتی از این دست که این آخوند دوزاری روضه خوان در دهۀ 40 در دانشگاه پاتریس لومومبا تحصیل کرده است ! در یک کلام می خواهد بگوید که اتحاد شوروی انقلاب ضدسلطنتی 57 را به انحراف کشاند و خمینی و دارودستۀ مرتجع اش را به قدرت رساند !!!!!!!

او دراین جوک نامه می خواهد بگوید که امپریالیستهای غربی هیچ نقشی در روی کار آوردن خمینی و منحرف کردن انقلاب ضدسلطنتی نداشتند! واین همان چیزی است که وزارت اطلاعات رژیم می خواهد.
اگر اتحاد شوروی خمینی را روی کار آورد و پشتیبان او بود پس چرا در جریان جنگ ایران و عراق از دولت عراق پشتیبانی کرد و تامین کنندۀ اصلی تسلیحات نظامی عراق بود، شوروی با فروختن جنگندۀ MIG25 به عراق عملاً باعث شد که نیروی هوایی ایران فلج شود. حتی حافظ اسد و معمرقذافی از ترس شوروی جرات نمی کردند موشکهای اسکاد ساخت شوروی را به جمهوری اسلامی بفروشند که عاقبت رفسنجانی و رفیق دوست با خواهش والتماس و دادن امتیازهای بسیارو هزینه بالا موفق شدند موشکها را تحویل بگیرند.
همواره یک سوال برایم پیش می آید که چرا عناصر نفوذی رژیم مثل این"بچه پررو" همیشه دور سلطنت طلبان و رضا پهلوی جمع می شوند و با نام آنها مقاصد شوم خود را پیش می برند؛ آیا غیر از این است که سلطنت طلبان و رضا پهلوی هیچ سررشته ای در امورمبارزاتی و سیاسی ندارند ؟ و توان و لیاقت اداره کشور در دوران پسا آخوندی را دارا نمی باشند.