Skip to main content

در تاریخ نوشته شده است که

در تاریخ نوشته شده است که
Anonymous

در تاریخ نوشته شده است که سران کرد خود را به رضا شاه تسلیم کردند . این تسلیم نامه در ساعت 12 شب به رضا شاه رسید. رضا شاه توانست به هرج و مرج و خان خانی پایان دهد و حکومتی مرکزی و مقتدر سازماندهی کند . پسر رضا خان زحمات تاریخی رضا شاه را نمیتوانست درک کند و به دشمنان مردم ایران اخوندها پس از جنگ دوم میدان داد . گناه بزرگ رضا شاه این بود که به عدم کفایت پسر خود پی برده بود و میدانست که او مرد میدان سیاست نیست . فاجعه اصلی وجود جنگ دوم و اشغال ایران بود .اشغال ایران از سوی روس درهای خیانت و بی وطنی را برای حز ب توده باز کرد .
در دوران پهلوی دوم رهبران کرد همیشه تابع دولت مرکزی و شاکر دولت ایران بودند . کودتای اسلامی چهره واقعی رهبران کرد را نمایان ساخت .

همکاری دو نیروی مخرب دینی و جاسوسان دولت روس توده ای ها به سرنگونی نظام پهلوی انجامید . اکنون نیز بدون ایجاد حکومت نیرومند مرکزی و میهن پرست و تار ومارکردن بنیادی جاسوسان روس یعنی توده ای ها هر استان لانه جاسوسی و بلوا و جنگ داخلی خواهد شد . واقعیت دیگر ی نیز وجود دارد و ان اینکه نیروهای سیاسی در ایران نه میهن پرست هستند ونه باوری به ایران دارند . گروهی نوکر باکو و ترکیه و گروهی نوکر غرب و عربستان و گروهی هنوز برده کرملین . اکنون با دیدن این همه خیانت و فاجعه داوری در باره رضا شاه و گروه های سیاسی کنونی بسیار ساده است .