Skip to main content

با تشکر از دوستان کامنت نویس

با تشکر از دوستان کامنت نویس
Anonymous

با تشکر از دوستان کامنت نویس
آئلیار عزیز همانطور که قید کردید ادیان سامی بهم وصلند. عهد عتیق (تنخ که تورات مرکز اصلی آنست) وعهد جدید (انجیل) یکی هستند. و کتاب مقدس مسلمانان (قرآن) 70 درصد آن همان عهد عتیق است. اما آنچه که شما در مورد تکرار حوادث شرح دادید مانند مادر دوستم بدون اینکه از پسرش مطلع باشد حدس زد در واقع نوعی حس ششم و یاشاید بتوان آنرا پیشگوئی کوچک نامید احساس او درست بود از اینکه پسرش در بیمارستان است و همینطور در مورد گارسیا و آن خیابان. آئلیار عزیز سئوال من اینست آیا برای اولین وارد مکانی شدی که احساس عمیقی داشته باشی که آنجا را میشناسی؟ آیا تاکنون با شخصی که هرگز از قبل او را

ندیدی فقط اولین بارست که میبینی واحساس عجیبی داشته باشی که از قبل او را جائی دیدی؟ اینها پرسشهائی است که در هنگام پیش آمدن انسان را کمی آشفته میکند. اما تکرار حوادث در زندگی روزمره برای همه ما پیش آمده و خواهد آمد. در هنگام رانندگی اتفاقی میافته که قبلا افتاده و غیرو...زیرا که بطور دائم تکرار شده و میشه. شما میگوئی وقتی زندگی هست مرگ نیست وقتی مرگ هست زندگی نیست. یکبار بیدار میشویم ویکبار هم می خوابیم. نه بیشتر ونه کمتر. منظور شما اینه که انسان یکبار بدنیا میاد ویکبار هم برای همیشه می میرد. اما در سطر پائین تر نوشتی که مرگ تولدی دیگر است تولدی دوباره در دامن طبیعت. آیا در اینجا منظور شما اینست که انسان بر میگرده و یاشاید منظور شما پس از وداع با زندگی وارد طبیعتی ماورای این دنیا میشود؟ چنانچه فرصت داشتید توضیح دهید ممنون خواهم شد.
kurdistan گرامی اگر انسان فقط یکبار بدنیا می آمد هیچ کس نباید در کودکی و خردسالی میمرد. زیرا آنان بعلت فوت در کودکی فاقد اعمال خیر وشر هستند. دقیقا همیشه با خودم همین فکر را میکنم. با شما کاملا موافقم. من مذهبی نیستم و در خانواده مذهبی بزرگ نشدم. اما طبق تجربه شخصی و همینطور ماجراهائی که از دور و نزدیک دیده و میبینم بسیاری از حوادث با آنچه در کتبهای دینی گفته شده تطبیق میده.
lachin گرامی در اولین فرصت به آدرسی که نوشتید مراجعه خواهم کرد.
همگی شاد و سلامت باشید.