Skip to main content

به کاربر ... سازاخ....یقین

به کاربر ... سازاخ....یقین
ناصر کرمی

به کاربر ... سازاخ....یقین دارم که مسئولین کامنت به معنی و مفهوم " باز گشت به جوهر ماده و کولون" توجهی نکردند وگرنه کامنت شما انتشار نمی یافت. درخواست هم نمی کنم که آنرا بردارند، بگذار خوانندگان عمیق تر و ریشه ای تر به فرهنگ و شخصیّت اجتماعی و روش دیالوگ و بکار گیری واژه های مانند مادهء کولونی شما و امثال شما پی ببرند و بدانند که ما به چه افرادی با چه سطح فرهنگ فرومایه ای سرو کار داریم.

دریدگی و بی پرنسیپی در فرهنگ ما نیست، ولی مجبورم پاسخ شما را بدهم. روشنفکران و پیشتازان و قشر اکادمیک جامعهء تُرک تباری که از فرهنگ و تربیّت خانوادگی و اجتماعی و از جهان بینی مانند شما برخوردارند، مطالعات خود را در همین حوزهء " جوهر ماده و کولون" کرده اند که جهان شرق و خاورمیانه و ایران و آسیای کوچک (ترکیه امروز) را به لجن زار تبدیل کرده اند و میکنند.

از فردی مانند شما و امثال شما فرهنگی جز پرتاب کردن "جوهر مادهء کولونی" به سر و صورت سایر مردمان و فرهنگ آنها دیگرانتظاری نبوده و نیست، تمدن شما بر این روش شکل گرفته است.
انسانهای امروزی درصدد کسب انرژی پاک هستند، شما تُرک تباران مطالعات خود را در همان شاخهء ماده کولونی ادامه دهید و آنرا مبدأ فرهنگ و تمدن سازی خود قرار دهید،

در آخر به شما پیشنهاد میکنم اگر توان آنرا دارید از این فرهنگ جوهر مادهء کولونی کمی فاصله بگیرید، که بوی بد آن نه فقط خاورمیانه را بلکه کل جهان را کم کم در بر میگیرد.