Skip to main content

امید که بعد از تقریبا ۵۰

امید که بعد از تقریبا ۵۰
peerooz

امید که بعد از تقریبا ۵۰ کامنت در اینجا و بیش از ۵۰ کامنت به مقاله دیگر جناب کیانوش در پاسخ به ایرج مصداقی, تکلیف سایت در باره مقالات و کامنت ها روشن شده باشد. در این کامنت اگر ضرب المثل و کلمات نازیبائی بکار میرود بهیچوجه منظور توهین نیست و موکدا در مثل مناقشه ای وجود ندارد. با این تفصیل باید عرض کنم که - با طلب بخشش - عو عو کردن بر درخت ایرج مصداقی, بیهوده و اتلاف وقت بوده و وجود و عدم ایشان ربطی به مطلب ندارد زیرا, گربه منظور و مقصود از بررسی کیفیت محتویات سایت ایران گلوبال بر درختی دیگر است, و به همین جهت من عو عوم را به اینجا میآورم.

ایران گلوبال - اگر اشتباه نکنم - در عرض دوازده سال گذشته به زبان فارسی به بیش از صد نفر مدعی اصلاح وضع ایران و احتمالا " روشنفکر " اجازه داده است که بدون سانسور آنچه میخواهد دل تنگشان بگویند و گفته اند. ظاهرا منظور اصلی این بوده است که اگر

ین افراد نماینده مردم ایران باشند - که اکثرا ادعا میکنند که هستند - و اگر " از هفت دولت آزاد " باشند - که در اینجا هستند - قادر خواهند بود که حکومتی به وجود آورند که " حکومت مردم بر مردم و برای مردم " باشد؟ و با توجه به اوضاع اتنیکی ایران شباهتی به " ایران باید سوئیس آسیا ..." داشته باشد ؟

ارزیابی من اینست که خیر - با عرض معذرت مجدد - ما در حال حاضر دیگر لیاقت چنین حکومتی را نداریم. چرا ؟ و پس از دوازده سال گفتگو بر این منوال, آیا چیز دیگری باقی مانده است که تکرار مکرر در مکرر ننمائیم ؟ مگر اینکه از این کشمکش های بی حاصل لذت برده و سرگرم گردیم ؟ و در پای این درخت - با عرض معذرت مجدد - عو عو نمائیم ؟ و یا مقصد دیگری در پیش گیریم.