Skip to main content

نمونه ای از موذی گری و رذالت

نمونه ای از موذی گری و رذالت
بهمن موحدی(بامدادان)

نمونه ای از موذی گری و رذالت تجزیه طلبان منفور:
«"ایرانی ها زندگی می کردند، شعار می دادند، از انقلاب کبیرشان حمایت می کردند، عکس رهبرشان را در ماه می دیدند و برای رفتن به بهشت، از کردستان، جهنمی ساختند از آتش و دود و مرگ و خون. آنها هیچ نگفتند. مرگ همچنان سهم کردهاست و ایرانیان همچنان قورمه سبزی می خورند و به کلید بنفش و اصلاحات و تلگرام و صد البته آزادی های یواشکی مشغول هستند و البته دلخوش"»
الآن دیگر تمام جهانیان این مهم را درک کرده اند که تکلیف خلق ایران، از رژیم فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران جداست. اگر تجزیه طلبان و پان ترکها و پان کردها و پان عربها ذره ای شرافت و آزادگی داشتند با رژیم پست وپلید جمهوری اسلامی برخورد می کردند و نه با خلق مظلوم ایران. گروههای رزمندۀ کرد ایرانی در اوایل انقلاب به دنبال خودگردانی بودند و نه تجزیه طلبی، زنده یاد دکتر عبدالرحمان قاسملو نیزهمیشه می گفت که -

ما ایرانی هستیم و در ایرانی بودن خود هم هیچ شکی نداریم.
خودگردانی داشتن و برخورداری از حقوق اجتماعی و سياسی هيچ ربطی به تجزيه طلبی ندارد.
پس از سرنگونی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی, تمامی قومهای ایرانی با هر نژاد و زبان و دین و رنگی به رسمیت شناخته خواهند شد و در همۀ امور اقتصادی و سیاسی، شریک و سهیم و برابر هستند، و به طور قطع به آنها حق خودگردانی وآموزش به زبان مادری ( در کنار زبان فارسی) اعطا خواهد شد . و فقط یک مرز سرخ داریم که جدایی‌طلبی و تجزیۀ ایران است.
حق خودگردانی و آموزش به زبان مادری ( در کنار زبان فارسی) آری ؛ تجزیه و تکه پاره کردن ایران هرگز.