Skip to main content

آن افرادی که رخ دادن "انقلابی

آن افرادی که رخ دادن "انقلابی
بهمن موحدی(بامدادان)

آن افرادی که رخ دادن "انقلابی دیگر" و"هرگونه باور و اصرار به انقلابی دیگر " و سرنگونی رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی را فاجعه بار می دانند و می گویند که «"اگر نظام اسلامی هم سرنگون شود باز دیکتاتوری جدیدی در ایران خیمه خواهد زد "» ، به طولانی شدن عمر سیستم فاسد و ناکارآمد و ضدبشری جمهوری اسلامی کمک می‌کنند. این‌ افراد مانعی بر سر راه سرنگونی حکومت استبدادی حاکم ایران هستند. با این حال، آنها دیگر نخواند توانست سدی در برابر امواج مردمی به سوی آزادی و برابری در ایران باشند. این افراد از طریق تبلیغات فراوان دائماً تلاش می‌کنند ترس از «سرکوب» را در قلب مردم القاء کنند، و مدام موضوعِ «خشونت» را پیش می‌کشند. به عبارت دیگر، آن‌ها برای رسیدن به هدف خود که همانا حفظ جمهوری اسلامی به هر قیمتی باشد، مساله‌ای فرعی را به مساله اصلی تبدیل کرده‌اند. با این حال، با توجه به شرایط حاضر،

آنها قادر نیستند برای مدتی طولانی به این تخته پاره متوسل شوند. مردم در ایران سخت تحت فشار هستند، و این شرایط بالاخره به انقلاب و سرنگونی تمام و کمال رژیم جمهوری اسلامی منجر خواهد شد .
تنها راه واقعی و عملی نجات مردم ایران از فقر و فلاکت و بیکاری و بیحقوقی زنان و اعدام و شکنجه و ارتجاع اسلامی یک انقلاب قهرآمیز و برپائی یک جامعه بر پایه برابری و آزادی و حرمت انسانها میباشد.باید با یک انقلاب ضربتی جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم و سرنوشت خود را بدست خود رقم بزنیم.
در ضمن برای اینکه در دوران پس از سرنگونی جمهوری اسلامی، مبارزین باهم به مشکل برنخورند و درگیری داخلی در کشور ایجاد نشود، مبارزین باید پنج اصل را رعایت کنند :
1- همبستگی و اتحاد لائیک ها
2- تاکید بر جمهوریخواهی و نفی هرگونه سلطنت طلبی و پادشاهی خواهی
3- اصل جدایی دین و دولت
4- حقوق برابر زن و مرد
5- سرکوب شدید و قاطعانۀ تجزیه طلبان
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی بدست خلق قهرمان ایران و تشکیل یک جمهوری دمکراتیک و لائیک و سوسیال .