Skip to main content

آقای علی کشتگر ! پدیدۀ شوم

آقای علی کشتگر ! پدیدۀ شوم
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای علی کشتگر ! پدیدۀ شوم تروریسم تکفیری و جهادی، محصول شری است که ملاخمینی و دیگر آخوندها 38 سال پیش در منطقه ایجاد نمودند و هنوز ادامه دارد. مردم ایران 38 سال است تحت حاکمیت سیاه دیکتاتوری فاشیسم مذهبی و تروریستی جمهوری اسلامی، یعنی پدرخواندۀ داعش، قرار دارند. در واقع با سرقت انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران در سال 57 توسط خمینی خون آشام ؛ یک جریان " تکفیری " و "سلفی" به سر دمداری خمینی و آخوندها بقدرت رسید که در داخل کشور ؛ سیاست سرکوب و اعدام و کشتار دگر اندیشان و اجرای احکام و مجازاتهای بیرحمانه و قرون وسطائی را به اجرا گذاشت و در خارج مرزها ؛ برنامه " صدور انقلاب " یعنی صدور تروریسم و بنیاد گرائی و ارتجاع را در سرلوحه کار خود قرار داد . اساس و شالودۀ اعتقادی و حتی کارکردها و شیوه های اجرا در " دولت اسلامی عراق و شام " دقیقاً کپی و الگو برداری از آخوندهای حاکم بر ایران است -

آنها معتقد اند " یا مرگ یا پذیرش اعتقادات داعش " در ایران هم طرفداران رژیم میگویند " حزب فقط حزب الله ؛ رهبر فقط روح الله " یعنی بقیه خفه !!!
با یقین و قاطعیت باید بگویم که ؛ اگر مبارزه و مقاومت دلیرانه کمونیستها و مجاهدین ــ در همان سالهای نخست پیروزی انقلاب ــ در مقابل ایلغار ارتجاع و بنیادگرائی خمینی خون آشام نبود ؛ اگر فداکاری و جانفشانی های بی دریغ کمونیستها و مجاهدین در افشای ارتجاع و بنیاد گرائی نمی بود و اگر رشد فرهنگی جامعۀ ایران و بخصوص اگر ایستادگی دلیرانه زنان آزادیخواه ایران در برابر اجبارات دینی و از جمله پوشش اجباری نبود و ...... ؛ در همان سالهای نخست پیروزی انقلاب ؛ داعش از ایران برخاسته بود .