Skip to main content

این سایت همانطور که بارها

این سایت همانطور که بارها
Anonymous

این سایت همانطور که بارها دیگران اشاره کرده اند،
پاتق نظامیان سابق و ماموران امنیتی سابق و فراری رژیم شاه هستند که همچون تجزیه طلبان آذری ، ارتجاعی ترین گروه ایرانی در کنار آخوندها و حزب اللهی ها و لس آنجلسی ها هستند و چون ضربه اصلی را از مبارزان کمونیست در سرنگونی رژیم شاهنشاهی خورده اند مثل شتر و فیل تا ابد کینه ورزی خواهند نمود و آدرس غلط و شعار غلط خواهند داد چون مواضع کنونی اینها در کنار اسلامیست ها و علیه هر گونه نیروی مترقی ملی یا جمهوریخواه یا چپ یا مدافع تمامیت ارضی یا مدافع حقوق اقلیتهاست.
غالب اینها از نظر بیولوژیک در سراشیب پیری و مرگ هستند و در حالیکه در ایران بیمه بازنشستگی میگیرند با اسامی مستعار و اسامی مغولی علیه اپوزیسیون آزادیخواه و مترقی سم پاشی می نمایند. شخصی بنام آلتین در رابطه با شما از کلمه "عنصر" استفاده میکند . این فرهنگ لغت ساواک بود که از عنصر مخرب

و تروریست وهلاکت و قوای مخرب سرخ و مارکسیست های اسلامی و غیره استفاده می نمود.
احتمال دیگر اینکه ،این نام حسن و پرویز و غیره همان شخص شیرازی ساکن امریکاست که دانشیان را با کمک ثابتی به تله انداخت.
منظور اینکه در این سایت غیر از افراد راست تجزیه طلب ضد ایرانی عرب و آذری ، فراریان و بازنشستگان ضربه خورده نیروهای امنیتی و نظامی سابق رژیم شاه با دادن کمک مالی ناچیز، اجازه دارند هرگونه بی اخلاقی و بی پرنسیپی لابی سرمایه داری و لابی امریکا و اسرائیل را در اینجا درج و پخش کنند. در حالیکه از6 کمنت من بعد از کودتای کیانوش توکلی تا کنون 4 عدد آن سانسور شده است .