Skip to main content

ایدئولوگ های نظامی رژیم

ایدئولوگ های نظامی رژیم
بهمن موحدی(بامدادان)

ایدئولوگ های نظامی رژیم تبهکار جمهوری اسلامی برای روحیه دادن به مزدوران و طرفدارن وارفتۀ خود اینچنین دست به داستان پردازی می زنند و مضحکانه خود را قدرتمند نشان می دهند. رژیم در سوریه از پس مبارزانی که سنگین ترین سلاح آنها آرپی چی 7 و خمپاره بود برنیامد و اگر نیروی هوایی روسیه به داد رژیم در سوریه نرسیده بود ، مخالفان دمشق را تسخیر می کردند.
توان موشکی رژیم نیز پوشالی می باشد و ببری است با دندان کاغذی که کارآیی ندارد.عمده هواپیماهای نیروی هوایی ایران نیز 40سال پیش (در رژیم شاه) خریداری شده است. این هواپیماها شامل 40 جنگنده F14 و بیش از 140 جنگنده فانتوم‌های F4 و F5 و نیز 60 فروند سوخو، 35 میگ، 10 میراژ فرانسوی و 24 اف 7 ساخت چین است. تنوع این جنگنده‌ها، که هر کدام متعلق به سیستم‌های ناهمگونی هستند، معضلات بسیاری در مدرنیزه کردن و سرویس و نگهداری آنها ایجاد کرده است.

باری ، اعلام پشتیبانی از چنین رژیم تبهکاری در صورت وقوع جنگ تنها به ترغیب رژیم ضدبشری در ادامه سیاست های سرکوب گرانه اش خواهد انجامید. تنها مخالفت با آتش افروزان جنگ کافی نیست، باید هرچه بیشتر از این رژیم ضدایرانی، که ما را به این دوران بحرانی کشانده، پرده دری نمود و در کنار آن عواقب و نتایج جنگ احتمالی را برای مردم آگاه و دلسوز جهان روشن ساخت. لازم است در فعالیت های روشنگرانه به مردم جهان اعلام نمائیم که ما مخالفان رژیم در هیچ شرایطی از این رژیم عقب افتاده فاشیسم مذهبی و حکومت استبدای و قرون وسطائی نباید دفاع نمی کنیم و در هیچ زمانی در کنار یا در پشت سرکوبگران مردم قرارنمی گیریم. ما باید با این گروه غارتگر ثروتهای ملی که هیچگونه اعتنائی به صیانت و نگاهداری مملکت و امنیت مردم کشور نداشته و ندارند، مبارزه کنیم. باید با آتش افروزان این جنگ احتمالی که جان و مال مردم بیگناه برایشان پشیزی ارزش ندارد را محکوم کنیم. باید در حد توان خود به مبارزه ای وسیع برای آگاهی مردم جهان بپردازیم و برای جلوگیری از برافروخته شدن آتش جنگ در ایران آنچه را که در توان داریم انجام دهیم.
در ضمن باید توجه داشته باشیم که حمله نظامی الزاماً منجر به سقوط رژیم جمهوری اسلامی نخواهد شد و می تواند هزینه های گزاف و جبران ناپذیری را برای مردم کشورمان و منطقه در بر داشته باشد. مشروع ترین و کم هزینه ترین راه برای گذر از رژیم تبهکار و جنگ طلب جمهوری اسلامی، آزادی ایران به دست خود مردم ایران است.