Skip to main content

آمریکایی ها و کشورهای غربی

آمریکایی ها و کشورهای غربی
Anonymous

آمریکایی ها و کشورهای غربی اگر واقعا بخواهند تغییری اساسی در ایران ایجاد کنند اینکار رو با جنگ و حمله نظامی انجام نمیدن مگه سال 57 با حمله نظامی اینکار رو کردند و این تغییر رو به وجود آوردند؟
جناب توکلی تصور نکنید که رشد رادیکالیسم و بنیاد گرایی اسلامی در خاورمیانه نتیجه ناخواسته حمله آمریکایی ها و حضور اونها در منطقه هست و اونها از این نظر دچار مشکل هستند که وای با بنیاد گرایی اسلامی چه کنیم؟
خاورمیانه جنگ زده و بحران زده که دچار بنیاد گرایی اسلامی هم هست دقیقا مطلوبترین حالت خاورمیانه برای آمریکا و غربه برای غارت شدن و دوشیده شدن.
غربی ها سالها تلاش کردند زحمت کشیدند تا خاورمیانه به یک چنین حالتی برسه و تازه وقت شیر دوشی و غارت منابع هست و ابزار اصلی این بحران و هسته اصلی آنهم جمهوری اسلامی در خاورمیانه هست، برای چی آخوندها اینقدر گردن کلفتی در منطقه انجام میدن و گاها

به غربی ها جفتک هم میزنند چون میدونند که غرب بهشون احتیاج داره برای بحران سازی در منطقه، چون با کمک غربی و با طراحی و خواست غرب جمهوری اسلامی در منطقه به وجود اومد و غرب با کمک جمهوری اسلامی بود که تونست منطقه خاورمیانه رو به بهترین وضعیت خودش یعنی وضعیت بحران زده فعلی برسونه.
غربی ها خیلی باید خوشی زیر دلشون رو زده باشه و خیلی باید سیاست هاشون عوض شده باشه که بخوان جمهوری اسلامی رو بردارند!